Gå til innhold

Hvor lenge tok det fra slimproppen gikk, til fødsel startet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har fire barn, og jeg merket ingenting til noen slimpropp før langt inne i fødselen med tre av dem.

Med fjerde gikk slimproppen på tirsdag og torsdag gikk plutselig vannet med et smell. Det bare fosset ut ;)

Riene kom ganske umiddelbart etterpå.

Takk for svar, folkens!

Er spent på om det skjer noe snart ja.

Husker slimproppen gikk ved en av mine fire tidligere fødsler, men husker ikke hvor lang tid i forveien dette skjedde, men at vannet gikk før det ble rier.

HI

Annonse

første baby _ 4 dager

andre baby... slimproppen gikk etter 2 time med veer, og 30 min før baby var født (styrtfødsel)

tredje baby.... en eller annen gang under den 2 timers fødsel

fjerde baby..... 3 dager før fødsel...som varte i 1 , 5 timer

Med nr 1 gjekk slimproppen på formiddagen på menstermin og to daga før UL termin. Hadde litt kynnera etter det. Hugsar ikkje når riene starta, hadde ikkje så veldig kraftige rier før etter 4 cm. Kanskje ein gong mellom 18-19. Klokka 2200 hadde eg 4cm åpning og 0215 var guten ute!:)

Nr to er venta i august, blir spennande å sjå kordan det skjer dinna gongen! Håpar det går like fort!

Hei igjen, alle sammen!

Det ble jaggu fødsel på meg i går:-)

Dro på sykehuset for en sjekk i går kveld ca kl 18:30, da jeg mistenkte fostervannavgang. Etter registrering og innvendig sjekk ble det konstatert vannavgang og 3 cm åpning. Klokken 20:10 fikk jeg tildelt rom på sykehuset, som jordmor mente jeg kunne benytte fram mot fødsel. Riene tiltok raskt, og kl 21:12 var veslejenta vår født, dvs under 1 time med smertefulle rier :-)

Nå skal vi bare kose oss:-)

Tusen takk for alle innlegg!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...