Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Bruker dere lapp hjemme eller i barnehagen? Jenta mi har ikke begynt i barnehagen enda, men skal til høsten og begynte å tenke litt på det med lapp.. Må jo være utrolig praktisk å slippe å "underholde" barnet mens det har lapp på, men så tenker jeg på dette med de andre barna...hun blir jo automatisk annerledes...og det vil jeg ikke mine barn skal være... Ja er sikkert hønemor men skal tåle det..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Føler meg dum her, aner ikke hva du mener med lapp...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Hehe..skulle ha forklart meg litt bedre, men det som menes med lapp er at hun har den over den ene øyet (det friske) for sjeling...skjønner?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Skjønner du bekymrer deg, men det er ingen grunn til bekymring. Når de er så små så blir de ikke sett rart på. For de er alt normalt
teejay Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Sønnen min brukte øyelappen i barnehagen. Han fikk den på om morgenen og gikk til lunsj hver dag. Unger tenker ikke at det er annerledes.....det er det voksne som gjør:-) Dette var detn beste tida på døgnet, for da både lekte de inne, ute og hadde samlingsstund. Da fikk han brukt det "dårlige " øyet i forskjellige settinger.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #7 Skrevet 9. april 2011 Trodde du mente lapp som i same.. hehe.. Skulle til å svare ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå