Gå til innhold

Har fått en helt ny baby etter at hun lærte å åle seg fremover på gulvet:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før var hun veldig dårlig på å leke alene på matta si og begynte fort å sutre/ hyle, derfor ble det mye bæring, bæring og atter bæring.. Men etter at hun lærte seg å åle/ krype på 6 mnds-dagen sin for 2 uker siden, så har hun blitt MYE mer tålmodig og "selvstendig" nede på gulvet, og det synes mor er bare SÅ fantastisk hehe!!

Så til dere andre med "gulvsutrere" der ute- det ER håp!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - så deilig! Min er også en gulvsutrer (flott ord ;), og jeg tror hun kommer til å begynne å åle seg rundt ganske snart (på mystisk vis kommer hun seg allerede litt rundt på egenhånd, ved en kombinasjon av rulling og dytting med føttene). Hun ble fem mnd for en uke siden og jeg tror hun kommer til å bli mye mer fornøyd med livet bare hun lærer å bevege seg litt mer selv.

Skrevet

så herlig:D

jenta mi på 5,5 mnd elsker gulvet og kommer seg rundt på en eller annen måte...kommer seg fra den ene enden av stua til den andre...ruller og snur seg fram og tilbake hehe

Skrevet

så flinke babyer dere har :)

Gleder meg også til mini blir litt mere mobil. Han er akkurat lært seg å snu seg i sirkel mens han ligger på magen, men å komme en hel sirkel rundt kan ta litt tid og han blir ofte veldig irritert på at det nok går så tregt.

Mye bedre om mamma kommer og løfter meg i riktig posisjon :)

Han har nettopp arvet en sånn hoppetusse sak som henger i dørkarmen og den elsker han. Tror han synes det er nesten som å kunne gå/fly :)

Hadde det vært opptil han så kunne han ha sittet i den i sikkert en time, men det hadde nok ikke vært så godt for ryggen/bekkenet hans.

Nå ønsker han seg en sånn jumper fra fisher price og mamma sjekker ebay for sånne :)

Skrevet

Så morsomt! Gleder meg til lille begynner med det! Foreløpig har jeg ikke sett så mange antydninger til det, men så er han bare snart 5 mnd også!:-)

Skrevet

Åh, heldige deg! Gleder meg til mi også klarer det. For her er det enormt mye sutring om dagen - og ho er så høylytt av seg at man kan bli gal av mindre. Ho ruller begge veier og rundt sin egen akse, men virker ikke som om det er så spennende lenger, men ho har ikke skjønt hvordan neste steg fungerer enda.

Gulvsutrer var et veldig godt og beskrivende ord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...