Gå til innhold

JAAAAAAAAAA, Jeg er gravid!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅ, sitter her og er helt skjelven. Det er 4 dager til IKM og tok en billig test i dag tidlig, kunne såvidt skimte en svaaaaaak strek nr 2, men kastet den, og regnet ikke med jeg var gravid. Leste nå om en annen som hadde tatt opp sin av søple igjen og hadde 2 streker, og det samme skjedde på meg:-)

Tok også en CB Digital nå og der står det Gravis 1-2 !!!!!

Ifølge beregningene mine er jeg 3 uker og 2 dager på vei....ÅÅÅÅÅÅ gleder meg til mannen min kommer hjem fra jobb idag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, ser nå at det gikk litt fort i svingene:-)

Jaja, ikke lett å være hoppende glad gravis(D) som det skulle stått...hihi

Skrevet

Gratulerer såååååå mye!! Kan tenke meg du er oppi skyene nå:))

Kos deg masse, å gratulerer så mye! Håper vi snart sees inne på 1. trimester;-)

Skrevet

Gratulerer sååå mye! :-D Håper alt går bra med graviditeten, og lykke til til deg Håpefull prøver <3!!!!!

Gode ønsker fra en nybakt mamma :-D

Skrevet

gratulerer!!

håper på å følge etter deg i 1.trimester! tester i løpet av uka om ikke TR kommer :)

Skrevet

Gratulerer masse!! :D

Håper på å komme fort etter :)

Skrevet

Så utrolig gøy :0) Gratulerer så mye :0)

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse=) !!!! Da blir du vel med i desember klubben da eller?

Håper spiren klorer seg fast hos deg !!!

Skal bli gøy og følge deg i 1.trimester=)

Skrevet

gratulerer så mye !! håper jeg følger etter deg i neste uke :D kjenner menssmerter allerede nå og kvalmen kom i dag. ikm 13 april :)<3

Skrevet

hva gjorde du annerledes denne måneden siden spiren plutselig satt? :) tar i mot alle tips med åpne armer !

Skrevet

Jøss, så artig :)

Gratulerer så mye. Ønsker deg en flott graviditet.

Skrevet

Gratulerer så masse! Lykke til!

Skrevet

Gratulerer! Hvor lenge har dere prøvd? Gjorde du noe annerledes denne pp?

Skrevet

oioioi, i gledesrusen har jeg ikke vært her inne på noen dager.

Jeg prøvde eggløsnings testen til ClearBlue denne mnd. Hadde billig sticks de 2 første prøve mnd. Jeg tror nok ikke jeg har funnet eksakt eggløsnings dato disse to andre mnd, så det ble klaff på 3 forsøk:-) Prøvde også og holde meg langt unna alt som har med nettsider om å bli gravid, ble helt koko i pappen av det! :-)

Ellers så har jeg en tro på at mars er "vår" mnd, har et desember barn fra før også, og terminen denne gang blir 19 des...

Lykke til alle dere andre og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...