Gå til innhold

Er dette normalt med migrene tabletter?

Anbefalte innlegg

Min samboer har sterk migrene, og tar medisiner for det. Det eneste er at når han tar disse medisinene ser han helt ute ut. Sier mye rart som ikke henger sammen, er sløv, snakker rundt seg selv, tror kl er 0930 når den egentlig er 12. Noen som har opplevd lignende med migrene medisin og eventuelt mild form for sove medisin?

Fortsetter under...

Jeg har migrene og for meg er det å ta tablettene som å veksle mellom pest og kolera. Ja, anfallet blir borte. Men jeg får vondt i hele kroppen, jeg blir utrolig sløv, snøvler og føler meg skikkelig influensasyk.

Ofte, så sant det lar seg gjøre, så foretrekker jeg å bare ha migrene i et mørkt, kaldt og stille rom. Men med masse barn, så tar jeg heller medisinen og blir "rar".

Det der har jeg aldri opplevd når jeg har tatt migrenemedisin (maxalt smeltetabletter), MEN det har skjedd meg når jeg har drukket et glass alkohol og dermed ikke har merket at anfallet kommer (tuller ikke med antall glass der). Jeg er imidlertid helt klar i toppen (vet hva klokka er osv), men snøvler og har dårlig motorikk.

Prøvde imigran for mange år siden - og da ble jeg sinnsykt dårlig, så regner med at man reagerer forskjellig.

Annonse

Jeg er helt ubrukelig hvis jeg tar tabletter mot migrene, og da snakker vi virkelig ubrukelig. Det eneste fornuftige jeg får til er å sove. Jeg tror jeg knapt klarer å si hva jeg heter ... i følge legen min er det ganske normalt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...