Gå til innhold

Herregud, jeg kunne ha blitt voldtatt i helgen:S


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde vært på byen, de jeg var ute med forsvant så jeg tuslet av gårde på vei opp til en jeg kjenner. Det var ingen folk i gaten jeg gikk i og det var lite gatelys, plutselig ser jeg det går en mann på andre siden av fortauet litt bak med, meg slitt "hip hop" jakke og hue trukket langt ned mot øynene.

Jeg fikk jo litt panikk. Begynte å gå nedover bakken, snur meg, ser han går kjempe fort mot meg. Jeg tar av meg pumpsene mine og løper som faen nedover bakken,mens han løper etter. Heldigvis ser jeg en jente og en gutt og løper bort til de, da stakk han av. Jeg vet jo ikke om han hadde gjort meg noe, men nå når han løper etter meg så hadde han jo tenkt å gjøre noe! Huff, det var skikkelig ekkelt. Glad jeg ikke var full, for da hadde jeg ikke klart å løpe vekk fra han..

 

Vet ikke hva jeg vil med dette, men må bare få det ut, for det var skikkelig ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rettelse; man kan i teorien bli voldtatt hver dag OG det er andre ting som heller kan skje. Uansett sier vel ikke folk at man ikke bør gå alene om natta helt uten grunn, så det bør du kanskje skjerpe deg på!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så ekkel følelse =S Forstår godt at det føles både ekkelt og skremmende å oppleve noe sånn.

Om du orker så bør du kanskje melde fra til politiet slik at de er oppmerksom på at det er en person med mistenkelig oppførsel som de bør være obs på. Ikke det at det går an å anmelde, men de tar som oftest imot opplysninger og advarsler med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så ekkelt! Er glad det gikk bra =)

Men som andre sier; du burde tipse politiet. For om det går en (potensiell) voldtektsmann løs, så er det bare et tidsspørsmål om når han møter på ei jente som ikke er like heldig som deg =(

 

Holder med de andre som sier; ALDRI gå alene, og ALDRI ta pirattaxi!

Har man ikke råd til å betale for sikker skyss hjem, revurder om du har råd til å dra ut også, vær så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et annet råd er at dersom man tar vanlig taxi (som ikke alltid er trygt det heller) så gi kortet med en gang. Og få h*n til å registrere det. Da kan de spore deg til bilen, og det er mindre sjangse for at h*n voldtar deg. ALDRI betal kontant når du tar taxi! Det er mange sjåfører som taster bomtur, og tar pengene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...