Gå til innhold

Hva mener dere om dette ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

H adde et annet innlegg om dette ,sønn som bæsjet på rommet sitt .

 

Her er innlegget :Sto opp i dag så hadde sønnen min på 4 år bæsja og tissa på gulvet på rommet sitt .

 

Og han hadde klint det utover gulvet , teppe, veggen, dørkarmen, døra og hele seg selv fra topp til tå .

 

Jeg har aldri bannet forann sønnen min men i dag kom det noen saftige gloser ....

 

Jeg ble så sint .

 

Rakk ikke å vaske det før jeg skulle levere i bhg og til fysio , så skal ta det nå og er sikker på at jeg kommer til å spy som en gris etterpå .

 

Noen som vil komme hjelpe meg ?:P

 

 

Jeg aner ikke hvorfor han gjorde det , men han er veldig opptatt av kroppen sin , og prater masse om tiss, bæsj og promp om dagen .

 

Han blir 4 om noen dager ,så egentlig er han bare 3 enda .

 

Han bruker enda bleie om natten ,men har vært tørr på dagen i 4 mnd .

Pappaen hadde tatt av han nattbleia , vasket han og satt på barnetv til han før han dro . Men ingen klær .Dette gjør pappaen hver dag før han drar og sønnen vår pleier å gå på do om han må .

 

Jeg sto opp ca 20 min etter de .

 

Nå fikk jeg flere svar på den andre tråden om at dette ikke var normalt , at jeg burde snakke med hs ol ...

 

Hva mener dere ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om gutten har bæsja i bleien og har rukket å kline det så mye utover, har han kanskje vært våken alene litt for lenge? Kanskje han ble redd eller prøver å si fra om at dere må stå opp når han står opp? Et rop om oppmerksomhet?

En liten gutt bruker lang tid på å kline avføring utover hele rommet sitt og seg selv. Han vet antakelig at det er ekkelt å kline det utover? Kanskje dere må se på rutinene hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke stressa med å ta kontakt med helsestasjonen etter ett tilfelle av denne oppførselen, jeg ville sett an litt og snakket med gutten først.

 

Syns det er en dårlig vane å sette ungen naken foran tv om morgenen hvis han fra før er veldig opptatt av kroppen sin. Ikke at jeg mener det er usunt å være naken, men timinga er kanskje litt dårlig akkurat nå? Det vanlige er å kle på seg når man står opp, og vanlig adferd er vel å ettertrakte i det daglige ettersom han i dag har vist veldig unormal oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ikke på seg bleie . Han var naken .

 

Han og pappaen står opp først og rommet hans ligger tvers over vårt rom . Jeg klarer ikke å stå opp med en gang jeg våkner må ha 10-20 min før jeg klarer å stå opp .

 

Har aldri vært et problem før og han vet jo at jeg ligger der inne ,så han er jo ikke alene . Om han må bæsje på morningen pleier han å sette seg på do og rope på meg når han er ferdig ...

 

 

Skal prate med han når han kommer fra bhg .

 

Men takk for svar :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ungen virkelig satt seg ned og bæsjet på gulvet? og etterpå klint det utover?

Har selv en unge ssom nettop ble fire og hun kunne aldri gjort noe sånt.

Dette er jo noe en 1 åring kunne gjort, så jeg hadde nok reagert kraftig om min datter hadde gjort noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg spurte han om det når han kom fra bhg i dag sa han at han ikke rakk å gå på do .

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde et barn som kunne finne på slike ting hadde jeg satt på vekking 20 min tidligere for å si det slik, ellers får du bare takle konsekvensene av det.

Men det er ikke normalt at en 4 åring kliner tiss og bæsj utover rommet

Jeg finner det heller ikke normalt å etterlate han uten klær jeg da.

 

At an kunne tisset eller bæsjet på gulvet vefd et uhell siden han var naken kan jeg forstå.

men å kline det utover er ikke normalt.

En 3-4 åring vet at bæsj er noe som er Asj og man ikke skal ta i også videre.

 

Har selv et barn som er snart 3 og et som er snart 4.

Om de har uhell og jeg ikke er i rommet med de så kommer de å sier fra så jeg kan tørke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...