Gå til innhold

Anbefaler INGEN å ha abbonement te Canal Viasat!!!!


Blabb00

Anbefalte innlegg

VI har nå hatt gull pakken til Canal Viasat i over 1 år nå.

Å nå ønsker vi å si opp abbonementet for det er altfor mye kanaler for oss, og det koster mye i mnd.

 

Jeg ringte isted på vegne av min samboer, å skulle si opp abbonementet. Det var det visst bare å GLEMME.

 

For det første fikk jeg ikke sagt opp det. Men mannen bak telefon ble kjempe forbanna på meg, fordi vi skal ha rikstv istede.

Han prøvde først å gi meg rabatt. Men jeg sa klart ifra at vi skulle ikke ha NOEN TING. Deretter så prøvde han å gi oss tilbud på gullpakken.

Jeg sa fortsatt klart ifra at vi ikke skulle ha noen ting. Deretter prøvde han å gi oss 4 mnd gratis, og halv pris på gullpakken ut året.

 

Jeg sa fortsatt klart ifra at vi ikke skulle ha noen ting.

Å da begynner han å kjefte på meg. Å ble skikkelig forbanna over at vi skal ha rikstv istedet.

Det endte med at han nektet å slette oss. Å vi mått heller prøve om ett par måneder istedet.

 

Skal nevnes at jeg enda ikke har klart å slette det abbonementet idag. Men venter på telefon fra de.

 

Så, hva hadde dere gjort i en slik situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ingen selskap som heter Canal Viasat. Er enten Viasat, eller Canal Digital.

 

Var kundebehandleren frekk, og faktisk ble forbannet på deg, så sender du en mail, eller tar en telefon til sjefen hans. De har ingen rett til å bli sure, men de kan (og skal vel) komme med mottilbud. Helt vanlig. Har dere binding?

 

Jeg ville nok ringt en annen kundebehandler og fått hjelp til å avslutte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at de skal kunne nekte å si opp kontrakten, må du ha vært ufattelig uklar i telefonen. De kan IKKE nekte noe å si opp. Hvis dere ikke har gått ut bindingstiden (noe jeg antar at dere har), kan de fremdeles IKKE nekte, men dere kan bli tvunget å betale et gebyr for å terminere en kontakt før tiden.

 

Eneste de kan forlange, er at oppsigelsen skjer skriftlig. Send en e-post. Ferdig med det. Selv om selgeren i Canal Digital / Viasat eller hvor det nå måtte være, var ufin, må allikevel du være relativt veik også. Som sagt. Skriv brev, så ingen kan snakke deg fra det du ønsker å oppnå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden abonnementet står på din samboer, er det mulig han må ringe selv for å få sagt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...