Gå til innhold

Noen som har testen i disse dager?? Jeg må selv vente 10 laaaange dager før test:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på masse positive svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er av de få som kunne ønske rugetiden varte lenger,... da går jeg med håp og er ganske positiv,.... frem til ca NÅ: Rugedag 13 og kan egentlig teste. Jeg TØR IKKE. Sist testet jeg rugedag 10,.. for å forberede meg,... ble negativt, men hadde noen dagen å komme meg på:)

Nå har jeg bare utsatt hele testinga for jeg orker ikke se en negativ test igjen,.. og nå vet jeg jo at den stemmer siden jeg har ventet så lenge,..

Å dette gamet altså!!:(

Lykke lykke til med ti flotte rugedager,... så håper jeg du slipper denne testangsten jeg har fått...

Klem

Skrevet

Takk!

Jeg kjenner veldig godt til den testangsten dessverre:-( (vil,men vil ikke alikevel)har 3 negative ivf tester bak meg,men håper jo at denne gangen skal være min tur,en dag lykkes vi vettu,og da kan vi legge denne vanskelige perioden bak oss,og kose oss med babyene våre:-))

Kan jo være din blir positiv og da;-)

Skrevet

Ja jeg :-) Har test dag på torsdag, men i dag på RD10 så lyste det GRAVID mot meg på CB digitalen :-D :-D Trodde ikke det var gått veien denne gangen heller, så gjorde meg ferdig med litt av deppingen i helgen, slik at jeg skulle fungere på jobb etc denne uken, selv om testen viste negativt. Og det var jo fullstendig bortkastet :-D Men sånn er jo livet i prøverørsland. Dype daler og høye topper!

Masse lykke til om 10 dager, håper vi sees på 1. trimester :-)

Skrevet

ÅHHH så gøy!! Gratulerer sååå mye!! Blir jo så glad av positive historier,det gir litt håp til oss andre som venter!!

Hadde du noen symptomer da? er ikke så lett å merke noen kanskje,siden vi tar hormonstimulering fortsatt...

Det er søren ikke lett å vente de 14 dagene,jeg har testen før tiden tidligere,så kan vel hende det skjer denne gang og,selv om det er litt skremmende;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...