Gå til innhold

hvem har tatt plumbotesten??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ikke engang hørt om den da jeg gikk gravid med jenta mi for 3 1/2 år siden. Denne gangen prøvde jeg kun for moro skyld, siden jeg visste at jeg ventet gutt. Plumboen viste tydelig gutt den:-)

Men, tror ikke dette er noe mer sikkert enn alle andre tvilsomme måter å se kjønn på. Men, billig moro er det:-)

PLUMBOTESTEN

Oppskriften er 1-2 ss (kommer an på mengden urin) PULVERplumbo i en urinprøve, rør om og la stå en halvtime.

Dette stinker og bruser - en definitiv utelek!!

Det er et stoff i plumboen som reagerer med hormonene og skifterfarge etter hva slags hormoner du har mye av.

Kald gul grønlig er jente og varm gul rød brun er gutt.

Man bør være mer enn 15 uker på vei for å teste.

Annonse

Jeg har tatt den,men synes den var veldig vanskelig og lese... Syntes den både så kald grønn ut og varm rød:S

Har vært på UL og der så vi tydelig en liten jente :))

Pendelen/gullring i hyssing(hår) min stemte da!! :) Den gikk i ring over magen :)

Annonse

• 3 uker senere...

Denne testen ska jeg vrikelig prøve :) Er bare i slutten av uke 12 så jeg har enda en stund igjen til jeg skal prøve... blir spennende å se. på det kinesiske fødselskartet er det jente jeg får... Sist sa det at jeg skulle ha en gutt og det stemte, så det skal bli skikkelig spennende å se hva plumbo testen sier :)

GLEDER MEG TIL Å TESTE :)

Jeg har bare 99 dager igjen, og plumbotesten viste jente her 2 ganger, men ul sier gutt. Kanskje det er fordi jeg fikk ei jente sist? hehe.. Skal på 3d snart da, så blir jo morsomt å se hvem som tok feil (-; Ul eller plumbo? Hadde vert koselig med en gutt da, de er jo heldige de som får oppleve en av hver, men blir glad for jente også asså! Slipper iallefall og shoppe så mye nye klær da (-:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...