Gå til innhold

"Du ser mye yngre ut enn 27....."

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tar det ikke som et kompliment enda! Jeg er 28 år. Kanskje ikke direkte fornærmelse, men jeg syns det er veldig kjedelig å alltid bli tatt for en 17-åring (må vise leg ved kjøp av vin). Det fører også til at man ikke blir tatt seriøst i andre sammenhenger føler jeg.

Jeg får veldig ofte reaksjonen; "Har du barn??" (ser absolutt ikke ut som jeg er 2barns mor mener de), åsså; "Jeg trodde du var rundt 22!" Hadde de tatt meg for å være yngre enn 20 ville jeg nok blitt fornærma .. Men 4-5 er heeeeeeeeeelt ok, hihi:))

Jeg hadde tatt det som et kjempe-kompliment =) Jeg er 31 år, og INGEN tror på det. Får alltid høre; "hva? er du så gammel? (vel, den kommentaren kunne de jo spart seg for da.. hehe) Jeg hadde gjettet på 25-26. "

Jeg har 4 barn fra 0-11 år, så folk hever litt på øyebrynene når jeg forteller at eldstemann er 11 år, men det er bare moro å se reaksjonen deres når de finner det ut. Jeg blir ofte spurt om leg på polet, og blir neste litt fornærmet hvis jeg IKKE må vise leg på 25-årsgrensa på by'n. Da føler jeg at jeg ser gammel ut.. hehe

Annonse

MYE yngre ville jeg vel ikke tatt som et kompliment. Selv er jeg 19, får stadig høre "Hæ? Jeg trodde du var 22 eller no!" fra min kjæres venner (typ sånne som jeg har hilst på, snakket med på fest etc.) og blir like glad hver gang. Tror det er mer fordi jeg oppfører meg voksent enn at jeg ser så innmari voksen ut, for jeg må alltid vise leg når jeg kjøper pils og snus. Gleder meg til den dagen jeg kan gå inn på Polet uten å måtte fly ut i bilen når jeg oppdager at jeg har glemt leg i hanskerommet ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...