Gå til innhold

"Du ser mye yngre ut enn 27....."


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hvor ung personen syns du så ut. Hvis du ser ut som en 16 åring ville jeg tatt det som er fornærmelse. Gamle meg på snart 34 ville tatt det som et kompliment, uansett. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det som en kompliment når noen sier det til meg, eller at jeg må vise leg. på vinmonopolet.

 

Er 32 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det er en fornærrmelse når folk gjetter en alder som avviker for mye fra virkeligheten. Enten det går opp eller ned. Og jeg er 37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo det er tragisk at man er kommet dit hen at man tar det som et kompliment iallefall... Det betyr at vi har blitt gammel, damen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 28, var det en mann som syntes jeg så ut som en 18-åring. Om ikke den misforståelsen hadde blitt oppklart, hadde vi neppe vært gift i dag.......

 

Tja, forresten, hvem vet.....

 

Tar det som et komplimang, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som et kompliment og tenk at da gjør du nok det om 10 - 20 - 30 år også!

 

Jeg ble tatt for en av barna jeg trente for- hehe (da var jeg 28)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det ikke som et kompliment enda! Jeg er 28 år. Kanskje ikke direkte fornærmelse, men jeg syns det er veldig kjedelig å alltid bli tatt for en 17-åring (må vise leg ved kjøp av vin). Det fører også til at man ikke blir tatt seriøst i andre sammenhenger føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, og når jeg en sjelden gang går på vinmonopolet og blir spurt etter legitimasjon så svarer jeg at hvis de bare gir meg et par år så skal jeg heller ta det som et kompliment. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får veldig ofte reaksjonen; "Har du barn??" (ser absolutt ikke ut som jeg er 2barns mor mener de), åsså; "Jeg trodde du var rundt 22!" Hadde de tatt meg for å være yngre enn 20 ville jeg nok blitt fornærma .. Men 4-5 er heeeeeeeeeelt ok, hihi:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt det som et kjempe-kompliment =) Jeg er 31 år, og INGEN tror på det. Får alltid høre; "hva? er du så gammel? (vel, den kommentaren kunne de jo spart seg for da.. hehe) Jeg hadde gjettet på 25-26. "

 

Jeg har 4 barn fra 0-11 år, så folk hever litt på øyebrynene når jeg forteller at eldstemann er 11 år, men det er bare moro å se reaksjonen deres når de finner det ut. Jeg blir ofte spurt om leg på polet, og blir neste litt fornærmet hvis jeg IKKE må vise leg på 25-årsgrensa på by'n. Da føler jeg at jeg ser gammel ut.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MYE yngre ville jeg vel ikke tatt som et kompliment. Selv er jeg 19, får stadig høre "Hæ? Jeg trodde du var 22 eller no!" fra min kjæres venner (typ sånne som jeg har hilst på, snakket med på fest etc.) og blir like glad hver gang. Tror det er mer fordi jeg oppfører meg voksent enn at jeg ser så innmari voksen ut, for jeg må alltid vise leg når jeg kjøper pils og snus. Gleder meg til den dagen jeg kan gå inn på Polet uten å måtte fly ut i bilen når jeg oppdager at jeg har glemt leg i hanskerommet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...