Gå til innhold

Ville dere blitt sur om dere fikk ullundertøy til julegave som ikke gikk an å bytte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe ullundertøy til hele familien. Det er 50% på mye ull nå.. Men blir det godt mottatt tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det passer blir jeg glad. Om det ikke passer og ikke kan byttes så er det en totalt ubrukelig gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt veldig glad for det hvis det passet. :-)

 

Men, folk har en tendens til å tro jeg er en del mindre enn jeg er og kjøper str. M når jeg trenger XL. Det er VELDIG kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er klart, man må være bombesikker i størrelsene, noe som jeg også er. Er skikkelig kjedelig å få feil størrelse når det ikke passer, og er ubyttbart. Men jeg tror og håper dette er veldig safe julegaver som de fleste blir glad for:)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt glad, men da må str være rett. Kjipt om det er for lite, eller altfor stort, og man ikke får byttet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde måttet gitt det bort siden vi er atopikere og allergisk mot ull, men det vet jo min nærmeste familie da.

 

Jeg ville blitt veldig glad for superundertøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde ikke likt det. Mest fordi både jeg og gutten ikke tåler ull, noe ikke alle vet eller tror på. For "ullet er jo kløfritt". Eller "ser ikke ut som han er såå plaget med eksem". For det andre hadde de nok ikke funnet riktig størrelse til meg. Jeg trenger stoor størrelse og det er ikke alle merker som har stort nok. Jeg er ikke enorm, men bruker stort sett str. 48/50 i overdeler og str. 46 i underdeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...