Gå til innhold

Til -mtp- Takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Takk for spådommen.

Ville bare si at du hadde veldig rett da du sa jeg var rett rundt hjørnet - vannet gikk bare 5 timer etter at du svarte meg! Men det ble nok ingen liten pike, men en prektig gutt. I alle fall; takk skal du ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :D feil gjør vi alle, men derfor spår vi her inne for øvelse gjør mester :D

Skrevet

Synes ikke du skal legge så mye i bommerten med kjønn - den har nok endel med mine ønsker og håp om en jente. Jeg har klart å styre både pendler og kort når jeg har fokusert på svaret (som jeg ønsker), og ikke på spørsmålet. Trodde bare ikke jeg kunne gjøre det på avstand... ;)

Skrevet

eg greier iallefall ikke å spå meg selv :P får alltid opp det eg ønsker hehe så har gidd opp det for leeenge siden :P

går alt bra med den lille?

Skrevet

Stor og sterk gutt; vi er såååå stolte, både storebror, pappan og jeg! Sover t.o.m om natta - kunne ikke vært bedre!

Men det jeg mente er at jeg kan manipulere svarene når andre spår også; i alle fall når jeg er i samme rom. I og med at du pleier å være så sannspådd lurer jeg på om jeg klarte å nå deg over eteren.. ;)

I alle fall; takk skal du ha! Jeg gliste ganske bredt da vannet gikk (faktisk så lo jeg høyt!)

Camilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...