Gå til innhold

ca non EOS kamera...noen med erfaring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe et slikt. Ser de koster rundt 5000, er det verdt pengene. Søkte vilt og falt på 350d....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har eos 500D, er strålende fornøyd!!!! noen liker f eks nikon, men tror det generelt sett er flest som velger canon speilrefleks. Nå er jo litt av greia at man må ha lyst på speilrefleks og akseptere at det tar større plass enn et kompaktkamera.

 

Etter vi kjøpte vårt har vi ikke brukt de to kompaktkameraene våre, men heller brukt mobilkamera de gangene vi ikke har tatt med speilrefleks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

350 D til 5000? Høres dyrt ut. 350D er jo en eldre utgave, det kom i 2005. Trodde ikke det ble solgt lenger heller. Ville nok gått for en nyere modell. 450-550D

 

Det nyeste 550D koster jo litt i overkant av 5000 det og.

 

Vi har 450 D, kjøpt for ca 3 år siden. Kjøpt etter anbefaling fra en som har litt peiling på foto.

Jeg har ikke satt meg så godt inn i det, så jeg kunne brukt det mer for hva det er verdt hvis jeg ville. Men godt kamera er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Canon EOS 550D og elsker det!! Absolutt verdt pengene (kostet 6000 kr) Kjøpt i januar.

Men ett 350D til 5000 kr hørtes veldig dyrt ut. Da kan du liksågodt slenge på en tusenlapp og få det siste på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...