Gå til innhold

Gutt snart 2 år som har så misfargede tenner - hva kan jeg gjøre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tennene har grå felter, det er svært synlig og skjemmende. Ser ikke normalt ut. Noen som vet hva det kommer av?

 

Vi pusser tenner både morgen og kveld, men det er en kamp for han hater det. Mulig tannpussen ikke blir helt perfekt når man må slåss sånn hver gang, men det er det beste vi får til...

 

Noen som vet om det er noe vi kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja sånn har sønnen min også.

ikke noe farlig...

men selvsagt en smule skjemmende...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11:55

Hvor gammel var jenta deres første gang dere gikk for å få det fjernet?

Er det en lang prosess?

Vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er slik farge som i bloggen din 11.55. Ser at du skriver at det ikke kan pusses bort, og det er egentlig greit å vite at det ikke skyldes vår evige "tannpussekamp".

 

Han er nok litt for liten til å klare å gjennomføre et tannlegebesøk for å slipe det bort. Så da får vi bare leve med det enn så lenge og håpe at han vokser det av seg.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke min blogg, men det var de eneste bildene jeg fant i farta av barnebelegg.

 

11.55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten di blir kallt inn til kontroll ved 3 års alderen og da pusser de det bort. Begge guttene mine har det og jeg er like fortvilet hver gang vi skal til tannlegen fordi jeg har trodd det er min skyld.

 

Men tannlegen er så snill og sier at det er veldig mange barn som har det og det kommer ofte på gode tenner.

 

Og grunnen til at tannlegen får det bort og ikke vi.... det er den grove tannkremen og gummitannbørsten de har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...