Gå til innhold

Stakkars ei som jeg kjenner og søker på jobb etter jobb og når hun først har fått


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

en så klarer hun til og med og fikse og få sparken i tillegg.

Verste er at jeg nylig har mottatt en jobbsøknad fra dama, men hun vet ikke at jeg er en av "sjefene" og at hun dermed ikke vil få noe tilbud fra oss uansett hvor stor mangel vi måtte ha på fagkompentanse.

 

Da hun hadde sin forrige jobb og fikk beskjed om utsatt prøvetid så var dama syk i 4 dager og folk hadde observert henne på kjøpesenter og andre steder og det så ikke ut som hun var det minste syk.

 

Man vet nesten ikke om man skal le eller grine av slike mennesker:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare lurer på om du kjenner denne personen godt? Eller om det er en "bekjent" av deg?

 

Grunnen til at jeg spør, er at det _kan_ jo hende at hun har en sykdom som ikke vises utenpå... Kanskje var hun på kjøpesenteret fordi hun måtte på apoteket å hente medisin, eller hadde en legetime, eller trengte mat?

 

Så mitt poeng er vel strengt tatt at hvis du ikke vet 100% sikkert at hun "skulket", så kan det jo hende at det ville være en ide å snakke med henne før du dømmer...?

 

Men, det er klart, man lurer jo på hva det var som gjorde at hun fikk sparken i den forrige jobben sin da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...