Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å LilleFru for noen fine navn dere er inne på :)

Jeg skal ha jente og synes jentenavn er vanskeligere - vil vel alltids være sånn. Om du har noen jentenavn i samme stil sleng gjerne ut - kan se ut som om vi har lik smak på navn.

Mine favoritter blant guttenavnene du ramser opp er:

1. Lavrans

2. Selmer

3. Konrad

4. Eilert

Alle fire flotte sterke navn som skiller seg litt ut. Kunne valgt alle selv om jeg hadde ventet en gutt :)

Takk for gode tilbakemeldinger :)

Av jentenavn har vi også en liten liste, men den er lagt på is siden jordmor på UL mente det blir en gutt. Listen ser slik ut.

Klara

Hedvig

Alberte

Helga

Abelone

Tror vi hadde flere også, men kommer ikke på i farta ;) Av disse er Klara en favoritt, med Hedvig som en god nr to, mens resten ikke er rangert.

Annonse

Noe så morsomt! :) Vi kaller LilleGull i magen for Eilert, og det har alle andre rundt også begynt med. Men det kommer han mest sannsynlig ikke til å hete, er liksom bare noe vi kaller ham der inne! :) Morsomt å se navnet på en liste da :)

Ellers synes jeg Selmer var et kult navn! :)

Jeg synes også guttenavn er vanskelig (sikkert fordi vi skal ha en gutt.. hehe).

Syns listen dine er forfriskende og heldigvis annerledes enn alle andre sine.

Liker Lavrans kjempegodt! Jeg vil gjerne ha det på vår liste, men min "bedre halvdel" er ikke med på den nei! ;)

Syver syns jeg er tøft.

Lyder- "er å høre lyder",syns det er kult, men ville ikke brukt det selv av den grunn at det er et ord også...

Selmer-tøft, kjenner en Helmer.

Konrad- har jeg alltid fått rare assosiasjoner til.Tenker på to-rader (trekkspill)... Men syns det er kult!

Kjenner godt en Eilert og liker derfor navnet, men klarer derfor ikke være helt objektiv.

Peter syns jeg er kjedelig. Syns Peder er finere.

Syns listen dine er forfriskende og heldigvis annerledes enn alle andre sine.

Liker Lavrans kjempegodt! Jeg vil gjerne ha det på vår liste, men min "bedre halvdel" er ikke med på den nei! ;)

Syver syns jeg er tøft.

Lyder- "er å høre lyder",syns det er kult, men ville ikke brukt det selv av den grunn at det er et ord også...

Selmer-tøft, kjenner en Helmer.

Konrad- har jeg alltid fått rare assosiasjoner til.Tenker på to-rader (trekkspill)... Men syns det er kult!

Kjenner godt en Eilert og liker derfor navnet, men klarer derfor ikke være helt objektiv.

Peter syns jeg er kjedelig. Syns Peder er finere.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...