Gå til innhold

Gutt på 8 år tisset i senga før han skulle ha samvær med faren.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gutten vår på 8 år tisset og bæsjet i senga natten før han skulle på samvær hos faren.

 

Han har siden han ble tørr da han var 3 år aldri tisset i senga.

 

Han sa også at han ikke ville til faren men etter to timer med samtale med meg så fikk vi han til å være med pappaen.

 

Selv sitter jeg her med dårlig samvittighet fordi jeg "overtalte" han.

 

Noen som har vært med på lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnen min er 6 år, og da vi utvidet samværet, så har han begynt å bæsje i buksa. Vi utvidet samvær fra annenhver helg til 5 dager annenhver uke, og dette var for 1 år siden. Bæsjer ennå i buksa.

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette hørtes ikke noe særlig ut!

 

En gutt på 8 år, tisser og bæsjer ikke i senga si uten grunn. Noe foregår inni den lille gutten, noe er han redd for..

..... Har gutten vist tydelige tegn på at han ikke vil til pappan sin tidligere?

 

Dette ville jeg fulgt med på...

Hadde vært livredd jeg... for å være ærlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sendt ham til pappan, jeg ville hvertfall ikke overtalt ham til det! Et barn på 8 år bæsjer ikke på seg uten grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er han ellers?

 

Gråter han?

Urolig?

Ukonsentrert?

 

Forteller han at han ikke har det bra?

 

Sier han noe hvorfor han ikke vil til far?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville reagert på dette og ikke sendt avgårde sønnen min om han var redd og gjort dette.Ville prøvd å snakke med han eller få hjelp på HS.

Kan være engangstilfelle.ville uansett prøvd å funnet ut hva som kan være grunnen.Sorry,ikke for å gjøre deg skremt,men siden det er så mye snakk om det overalt hele tiden og hvem som helst gjør det så tanken på om faren har "gjort" noe han ikke burde dukker jo selvfølgelig opp selv om det sikkert ikke er det.bare en tanke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar.

 

Vi har en belastende tid bak oss og jeg tror det har sammenheng med at gutten har vist litt frykt for pappaen.

 

Skal ta kontakt med HS.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysøren som jeg grøsser nedover ryggen! Er så glad dette er et dilemma som vi slipper her i huset. Håper det ordner seg for deg HI, for jeg hadde blitt rimelig skremt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...