Gå til innhold

Hvor opptatt er dere av interiør?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker at det ser nogenlunde pent ut, og at ting passer sammen. Men, jeg må innrømme at jeg ikke har helt den store interessen eller den kreative evnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske interessert. Liker godt å lese i interiørmagasiner og titte på fine ting på nettet og i butikker. Men jeg gidder ikke gå inn for å få det slik jeg egentlig ville hatt det her hjemme. Og grunnen til det er at vi leier. Og har flyttet mye de siste årene. Pluss at vi må flytte igjen til høsten siden utleier skal flytte tilbake i leiligheten. Den dagen vi får eget hus skal jeg prioritere å få det slik jeg drømmer om. Med kreative løsninger, pene ting og fine møbler. Kommer til å gå mye i First Price når den dagen kommer, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å lese i bladet og se hva andre har gjort, men er ikke interessert i det grader at jeg gjør så mye ut av det hjemme. Kjøper det jeg syns er pent og finner en plass til det.

 

Nå er det ganske lite pynt hos meg. Bare noe lys her og der og et bilde bare. Er ikke flink og bruker ikke mye penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er vel det og jeg har jo en liten blogg om det, men jeg er mest opptatt av at tingene mine har sjel og personlighet. liker veldig godt å lage ting selv eller pusse opp gammelt. Ser litt i blader, men synes det er mer morro å se hva folk får til med det de har :) Jeg vil heller ha noe med sjel og varme enn noe som ser ut som det er klipt ut av en katalog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske opptatt av det, uten at jeg gidder å kjøpe masse interiørblader og tråle loppemarkeder etter oppussingsobjekter av den grunn. Jeg liker å ha det pent rundt meg, liker å bytte ut puter og lys, og lage det hyggelig rundt meg. :)

 

Har hvitt som grunnfarge kan du si, med lyse gulv, hvite vegger, tak og dører og heller små fargeklatter her og der. Dermed er det lett å gjøre forandringer ved å kun bytte ut småtting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...