Gå til innhold

Gi meg styrke til å vaske et rom fullt av BÆSJ ......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sto opp i dag så hadde sønnen min på 4 år bæsja og tissa på gulvet på rommet sitt .

 

Og han hadde klint det utover gulvet , teppe, veggen, dørkarmen, døra og hele seg selv fra topp til tå .

 

Jeg har aldri bannet forann sønnen min men i dag kom det noen saftige gloser ....

 

Jeg ble så sint .

 

Rakk ikke å vaske det før jeg skulle levere i bhg og til fysio , så skal ta det nå og er sikker på at jeg kommer til å spy som en gris etterpå .

 

Noen som vil komme hjelpe meg ?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÆSJ!! Blir kvalm bare jeg leser det, så nei....vil ikke komme og hjelpe deg, hehe.

 

Kan ikke du leie noen til å vaske for deg da? Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud det er jo bare skit! Slutt å syt, brett opp armer og sett i gang. Neseklype/munnbind hjelper mot lukten, og hansker gjør det litt mer delikat...sånn er hverdagen for mange som jobber på sykehjem...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg faktisk ikke om bæsjen til mine egne barn, så hadde ikke hatt noe problemer med brekningsrefleksen.

Men teppet hadde jeg ikke giddet å vaske for hånd. Går det ikke i vaskemaskinen hadde jeg bare kastet det. Får det nok ikke rent på annen måte uansett.

 

Men ta på hansker, smør noe luktsterkt under nesa og sett på musikk så går nok resten greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og kjøpt hansker, spray og kluter ,så nå skal det vaskes ...

 

Takk for tipset om noe sterkt under nesa :)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til!

 

Når barnet mitt på snart 2 år hadde omgangssyken her for et par uker siden, så våknet han på kvelden og hadde bæsjet så mye og så tynt at det var mer utenfor enn i bleia, virket det som. Oppover hele pysjen til skuldrene og masse i senga. Selvom samboer ikke var hjemme, hadde jeg heldigvis en venninne på besøk som hjalp til.

Jeg fikk tvunget ungen i dusjen og måtte vaske masse bæsj som kom utover badet i kaoset, mens venninna mi tok alt sengetøy og slang i vaskemaskinen og satte opp vinduene på soverommet.

Venninna mi skylder meg det da, for en gang hadde bikkja hennes bæsjet utover hele seg selv og buret når vi kom hjem til henne, og da hjalp jeg hu med buret, mens hun vasket bikkja. Vi lo godt over at vi nå var skuls... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaat? En fire åring som bæsjer og tisser på rommet sitt? Og så kliner det utover??Tuller du? Er da ikke normalt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva han tenkte på når han gjorde det , men utforsker kroppen sin veldig om dagen .. Veldig opptatt av utstyret sitt og snakker bare om tiss ,bæsj og promp .

 

Han blir 4 år om noen dager , så egentlig er han 3 år enda ..

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vaske spy og dritt etter ungene er ikke morsomt, men det gjør meg egentlig ikke så mye heller, er ikke så jeg brekker meg eller vemmes liksom..

 

Men hadde ungen min på 3,5 år bæsjet og tisset på gulvet for så å gnu det utover hadde jeg virkelig begynt å lure. Er det virkelig normalt at barn gjør sånt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at en 4 åring er for stor til å gjøre sånt....Hadde kanskje vurdert en prat med helsesøster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love deg at det er IKKE NORMALT at en 4 åring gjør slikt!

 

Dessuten. JEg hadde latt vær å vaske til han kom hjem.

Han skulle jaggu meg fått hjelpe til om det hadde vært sønnen min!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt alvorlig bekymret om min 4- åring hadde gjort noe slikt. En ettåring kanskje, men ikke en 4-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt alvorlig bekymret om min 4- åring hadde gjort noe slikt. En ettåring kanskje, men ikke en 4-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig bekymret......

Nå må dere gi dere. Unger i alle aldre kan finne på de mest utrolige ting, det er ikke noe å bli alvorlig bekymret for.

 

Skal man bli alvolirg bekymret må det være mønster i handlinger, over litt tid, eller snakk om grove "onde" ting mot andre barn eller dyr etc.

 

HI, lite gøy at han gjorde det. Hold et øye på han, men ikke bli alvorlig bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 14:04 .Nå ble jeg litt letta , syns det ble litt voldsomt å skulle kontakte Hs og bli så bekymret ...

 

Skrev et annet innlegg om det også (overskriften er hva mener dere om dette )

 

Som du skriver så gjør barn mye rart ....

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...