Gå til innhold

Jeg skal holde en tale for min bestevenninne som jeg er forlover til i bryllupet hennes.Noen som er flinke med taler her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg litt på vei?

 

Noen fine dikt som kan puttes inn?

 

Hjeeeelp!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine beste råd:

 

ALDRI begynn en tale med å si at du er en dårlig taler eller lignende, hold poengene korte og ikke for interne. Prat til venninnen din og ikke til alle de andre. Søk på nettet etter dikt (f.eks kjærlighetsdikt, vennskapsdikt osv). Ha gjerne 2-3 minner/poeng, litt godord og gjerne litt morsomt så har du en flott tale :-) Ikke finn et langt dikt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt to taler i mitt liv, en til min søster da hun giftet seg og en til min mann da vi giftet oss.

Min erfaring er at det blir morsommere å snakke om den man holder tale til i tredjeperson, da kan man også tillate seg å være litt ekstra spøkefull..

Gode minner og noen morsomme historier er noe alle setter pris på, og kunsten er å få fortalt dem på en ekstra humørfyllt måte, da passer det fint å snakke om hun "Kari", som gjorde ditt og datt, da vil den som blir holdt tale til, føle seg friere enn om man snakker direkte til henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...