Gå til innhold

Arg...hva har jeg gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynte i ny jobb for 6 måneder siden, og vi har da flere avdelinger. Det var en som jobbet i en annen avdeling, og vi begynte å treffes i pausene og begynte å prate sammen. Var ikke noe flørting, bare prating.

 

Så på en eller annen måte, fikk han tak i mobilnummeret mitt, og begynte å sende melding. For å være høfflig, svarte jeg tilbake. Flørtet ikke eller ga han noe forhåpninger (eller hva det heter). Men nå så driver han å sender melding hele tiden.

 

Jeg har bedt han slutte å sende melding hver dag for jeg kommer ikke til å svare på dem. Men han sender fremdeles meldinger hver eneste dag. Jeg svarer ikke, men han sender fremdeles meldinger. Arg...er kjempe irriterende. Tenkte at jeg skal bytte nr, men da må jeg gi beskjed til alle og endrer så mye. Har navnelapper til barnet mitt med dette nr, så vil ikke bytte nr uten videre.

 

Må bare få ut litt frustrasjon. Skjønner ikke hvem det er som har gitt han nr mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si til ham at du synes dette begynner å nærme seg sjikane, og at du kommer til å varsle sjefen/ politiet dersom det ikke tar slutt. Forhåpentligvis er trusselen nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...