Gå til innhold

Ønsk meg lykke til...

Anbefalte innlegg

Trenger litt støtte nå.. Skal på UL for å se om jeg har mistet. Har blødd litt og hatt litt menssmerter.. Legen på legevakta mente det kunne være SA, på tlf da, men trengte jo ikke å være det.. Har en dårlig følelse... Er 10+4 og trodde jeg var nokså trygg nå...

Skriver mer i kveld og håper virkelig det er gode nyheter..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143101859-%C3%B8nsk-meg-lykke-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skjedde det jeg ikke håpet. Gynekologen fant et bitte lite foster, men det tilsvarte ca 5-6 uker. Var 5mm. Ingen hjerteaktivitet så alt tyder på MA.. Gråter og gråter.. Helt jævlig. Det som var litt rart er jo at jeg er nesten 3mnd på vei og ikke kroppen har gjort noe enda.. Ho syntes det var litt rart ho også, men bildene lyver ikke. Tok hcg og skal ta på onsdag bare for å være 100%sikker..

Lykke til videre all dere andre..

Annonse

Det er så trist når slikt skjer. Og ganske ekkelt at kroppen ikke "rydder opp" selv.

Jeg opplevde selv en MA m/utskrapning. Hadde to menstruasjoner og vips var jeg gravid igjen.

Oppmuntringsklem og varme tanker kommer din vei

Tusen takk til dere som har svart.. Blør endel nå, mensmurringer og noe klumper. Spørst om det gikk opp for kroppen nå.. Vet ikke om jeg kommer tilå bli gravid igjen. Har tre flotte unger så skal være takknemlig for det. Orker ikke å oppleve dette en gang til.. Ære være dere som går på et nytt svangerskap etter noe sånt. Ble veldig overraska over meg selv hvor hardt jeg tar det. Ble gravid på pille og brukte ei stund på å venne meg til ny baby og så skjer dette.. Men for all del, jeg er kjempetakknemlig for de tre jeg har..

Lykke til videre med svangerskap og babyer... Kos dere masse..

Å, så trist at du fikk vite at det ikke var liv i babyen lenger på UL. Det må være grusomt å gå gjennom noe sånt. Selv er jeg gravid med nr 4 og har aldri mistet, så jeg kan ikke vite hvordan du har det nå, men aner at det må være forferdelig.

Skjønner at du ikke vet om du orker å utsette deg for dette en gang til, og så er det jo bra at du har tre flotte barn allerede. Ta vare på deg selv disse tunge dagene, og lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...