Gå til innhold

Vanlig at mann og dame må dele rom?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på barneklinikken og måtte dele rom med en mann og barnet hans. Sengene var madrasser på gulvet. Synes det var litt rart jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det var madrasser på gulvet var snålt. Men å dele rom er helt vanlig og det var vel ditt barn som delte rom med et annet barn og så var dere foreldre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var barna som var innlagt, hvem som fulgte barna om natten var opp til dere.

Ang. madrasser på gulvet så er det vanlig på Haukeland, regner med at det var der dere var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten var jeg innlagt på sykehuset. Lå på 4-manns rom, delte altså rom med 3 andre barn.

De foreldre som ønsket det kunne ligge vedsiden av barna sine om natta, på madrasser. De var både mammaer og pappaer som overnattet.

 

Det er jo barna som er pasienter, ikke foreldrene. Det hadde ikke vært plass til senger til både barn og foreldre, derfor ligger ofte foreldre på madrasser ved siden av (hvis barna ikke tør sove alene e.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde HI mente at barna lå på madrasser på gulvet. Men at foreldrene ligger på madrass på gulvet er ikke snålt.

 

10:23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...