Gå til innhold

Nan vs. Hipp?? Hipp vs. Nan??

Anbefalte innlegg

Hei alle flaske mammaer!

jeg begynte med nan til mi lille prinsesse, men det gulpet hun veldig mye av, så jeg skiftet til hipp med hell.. lite eller ingenting gulp å spy av det...

FØR NÅ!! nå er hun strax 5 mnd, og gulper som aldri før.. etter ett måltid kan det komme opp til 3 ganger med gulp/spy.. det er skift av body dagen lang føler jeg...

nå lurer jeg på om noen har noen gode tips, har prøvd å la hun ligge litt før vi raper osv... lurer på om jeg skal skifte mme merke.... muligens prøve med nan igjen?? Hun får nestle sin baby grøt, og elsker den.. !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143101779-nan-vs-hipp-hipp-vs-nan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevde akkurat det samme! Da snuppa rundet 4 mnd gikk vi over til Hipp 2 å da startet gulpingen gitt, så prøvde vi tilbake på hipp 1 og alt var som vanlig med lite eller ingen gulp. Vet ikke om du har byttet til hipp 2, men hvis du har det så anbefaler jeg å gå tilbake på hipp 1. Det er vist ikke noe med at en MÅ over på 2`ern når en runder 4 mnd.

Nan var heeeelt umulig å bruke, ekstremgulping :P

takk for svar vossafår ;)

det kan nok ha sammenheng med at jeg bytta til hipp 2 ja... så da prøver jeg med hipp 1 igjen.. så får vi se.. tror ikke jeg gidder å prøve meg på nan igjen nei.. det var jo det som gjorde at vi begynte med hipp...

ellers får vi håpe gulpinga gir seg.. er litt lei av skifting av bodyer dagen lang.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...