Gå til innhold

Hvis mannen din ble anmeldt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For å blotte seg til noen utenfor mens han satt i bilen...Noe som du ikke hadde mulighet for å vite om han var skyldig eller uskyldig...Og saken ble henlagt pga manglende bevis...

Hvordan hadde du taklet dette? Hva ville du gjort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke klart å leve med tanken på at han kunne være skyldig og ville sett på ham som en ekkel gris. Hadde ikke klart å leve med en ekkel gris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. Hvis han ikke oppga den fulle og sannhet til meg så vet jeg ikke om jeg hadde kunnet stole på han. Blotting... Det ser jeg på som utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet hadde jeg regnet med at han fortalte meg sanheten. Jeg ville nok hørt på anklagen og forsøkt å forstått hva som kunne ha hendt, men hadde nok ikke tatt det så voldsomt tungt i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet enn å stole på min mann hadde ikke falt meg inn. Pr dags dato etter 20 års samliv har han aldri gitt meg grunn til å tvile på noe han har sagt. Aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde stolt på han om han sa han var uskyldig. Noe slikt trur jeg ikke han kunne ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skulle noen anmelde ham for blotting hvis det ikke var sant? Hvordan forklarer han dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok lett å tenke "gammel gris" ja. Vet ikke hva jeg selv hadde gjort.

 

Samtidig prøver jeg tenke "realistisk" og tror jo selvfølgelig ikke mannen ville gjort noe slikt. En må huske på at det fins masse rare mennesker ute i verden, og det er jo litt merkelig stole mer på en fremmed enn sin egen mann.

Fins masse onde mennesker, og ikke minst mange syke mennesker som lider av masse forskjellig;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så skremt! I Norge kan man anmelde for hva man vil når man vil, og i mange tilfeller er det ingen som kan bevise om det er sant eller ikke. Så dere mener dere hadde kastet ut mannen deres om dette hadde skjedd? Hva om jeg anmeldte deg for å ha antastet et barn, det ble ord mot ord, og mannen din gjennom mange års samliv kastet deg ut på grunnlag av at du var en ekkel gris...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har blitt anklaget for noe svært alvorlig for noen år siden, og saken ble henlagt pga bevisets stilling. Jeg er ikke sammen med han 24/7, så sånn set kan jeg ikke vite om han er skyldig eller uskyldig, men jeg har aldri tvilt er sekund på at han er uskyldig. Hadde jeg det hadde jeg gått fra han på sekundet. Selv om saken ble henlagt forfølger den ham fortsatt, og det er fortvilende. Jeg prøver å støtte han så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde rett etter vi mistet noen nær i vår familie, så jeg tenker at det kan ha vært en helt absurd sorg-reaksjon, men selvfølgelig helt uakseptabelt !! Jeg har sagt til han at jeg ikke kan ta standpunkt og at jeg ikke vet hva som har skjedd, og derfor prøver jeg å stille meg så nøytral som mulig til dette.

 

Synes det hele er skamfullt og klarer ikke å fortelle det til noen bortsett fra en person.

 

Vanskelig å bryte opp pga dette, det blir jo da jeg som blir den som beskylder han, siden saken er henlagt.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...