Gå til innhold

Flere som opplever å svette om natten?

Anbefalte innlegg

Jeg våknet to ganger i natt og kjente at jeg var våt innerst i håret av svette. Det har skjedd en gang før også. Vi hadde toåringen i sengen, så det var kanskje litt klamt med mange dyner og makking. Men hverken toåringen eller mannen min svettet. Har hørt at nattesvette kan være tegn på alvorlig sykdom.. :/ Fikk mensen i dag da, kanskje det kan spille inn?

Fortsetter under...

Det er sant at natte svette kan være tegn på alvorlig sykdom men mest trolig er det jo at du bare var for varm. Ikke tenk på det. Skjer det gang på gang i flere dager eller et par uker kan du heller vurdere å ta kontakt med lege men alle svetter jo av og til.

Jeg svettet også på nettene men så byttet jeg ut dynen til en tynnere dyne og sluttet å ha varmeflaske i sengen og da gav det seg.

Kan si at jeg hadde drukket et glass vin før sengetid, og at jeg hadde rasende hjerte når jeg våknet. Var veldig engstelig liksom. Kanskje det var angstdrømmer? Har vært veldig bekymret for helsen i det siste, fordi jeg har fått frykt for å dø fra datteren min.

Noen flere som har opplevd slik svette om natten?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...