Gå til innhold

Hvor kjøper jeg ecco sko til barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I vanlige skobutikker (ikke din sko, økonomisko)?

Og hvor mye koster de? Er det er grei første sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ecco sko kan du kjøpe på Ecco butikk, Euro sko, Skoringen og sikker mangen andre sko butikker. Det er jo dyre sko og helt sikkert greie som første sko. Men du klarer deg fint med en sko som er billigere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Ecco og Adidas til sønnen min som har en litt kraftig typisk babyfot. Han går veldig godt i dem, og jeg merker stor forskjell bare fra dem til Viking vinterskoene hans, de er jo mye tyngre og vanskeligere å gå på sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt ecco vintersko til junior - ene og alene pga vekt. De er mye lettere enn mange andre vintersko. Sommersko har vi kjøpt både skofus og pony-sko, og er strålende fornøyd med de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurosko, skoringen... så har du mange steder på nett som selger supre barnesko... feks. brandos.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg må prøve de på hu i butikken. Har et noen par sko jeg har fått i gave som ikke passer.

Er det vanlig å prøve de på de så små i butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt vanlig... For meg hvertfall :) Hvordan skal man ellers kunne vite hvordan skoen sitter på den lille runde barnefoten? Man kan jo også deponere på skoene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...