Gå til innhold

Du som er hjemme med baby - leverer og henter du storesøsken i bhg.?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han leverer og jeg henter. Henter henne ofte litt tidligere og før han er ferdig på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til nå har pappaen levert, og jeg har hentet... For når snuppa var så liten så sov hun en stund på morgenen, og da var det dumt å måtte vekke henne for at jeg skulle levere i bhg (måtte jo ha tatt henne med..)! :) Nå er hun strax 6mnd og er klar for dagen i 7 tiden på morgenen. Så da synest jeg det er like greit at jeg leverer, så henter pappaen :) Da får ungene kose seg litt her hjemme før de skal i bhg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverer og han henter. Jeg tenkte først at jeg skulle la han få korte dager mens jeg er hjemme med baby, og at jeg dermed hentet han sammen med baby utpå ettermiddagen. Men, han blir bare lei seg hvis jeg henter før tiden, så mannen tar han med hjem på vei fra jobb. Alle er fornøyde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør som regel begge deler, men innimellom hender det at han henter hvis han er tidligere ferdig på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk hjemme med minstemann, leverte pappaen alltid i barnehagen på morgenen, såfremt han ikke hadde et tidlig møte på jobb han MÅTTE rekke (svært sjelden).

 

Da fikk jeg og babyen sovet ut...

 

Men jeg hentet alltid, og da gjerne litt tidligere.

 

Vi har det sånn i hverdagen nå som begge jobber også. Mannen leverer og jeg henter.

 

Og sånn kommer vi også til å gjøre det nå når vi får nr. 3.

 

Utrolig deilig å slippe og stå opp for å levere i barnehagen. Jeg er også sånn som aldri går ut uten sminke, så hadde blitt veldig pes for meg om jeg hadde vært nødt til å få på meg "ansiktet" på morgenen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter og leverer. Da får vi kost oss sammen på morningen og gjøre ting i vårt tempo. Nyter å være mest mulig sammen med begge barn i denne tida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett gjør far begge deler, det er fordi vi kun har en bil og det er for langt å gå. Men har jeg bilen så henter jeg. Uansett har hun aldri lenger dager enn 7 timer da farern jobber en del hjemme også. Av og til leverer jeg sent,men vi har hatt en veldig krevende baby som også har sovet fra ca 8-10 om morgenen så det har blitt vel stress.

Så for meg før fødselen at jeg skulle ha den eldste masse hjemme og levere sent osv,men i praksis har dette vært vanskelig. Hun har hatt det bedre i bhg enn hjemme tenker jeg fordi det her har vært masse skriking og styr med babyen og hun dermed ikke hadde fått særlig mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverer og henter.

 

Trenger jo ikke stresse om morgenen når jeg er hjemme så vi tar oss god tid med morgenstell og frokost denne perioden. Leverer mellom 9 og 9.30.

 

Jeg henter mellom tre og halv fire, så får de en rolig kosestund hjemme med bøker, tegning, en film e.l. mens jeg lager middag også er alle klare for ettermiddagsøkta etter at vi har spist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...