Gå til innhold

Siden man kan få hjelp til "alt" her inne. Er det noen som kan hjelpe meg å få igang fødselen?:)


flypapir

Anbefalte innlegg

10 dager på overtid og offisielt drittlei!

 

Har gått 13 og 15 dager over før, så bør vel egentlig være vant til dette, men slik er det dessverre ikke. Nå må denne babyen komme ut, hvis ikke blir det igangsetting til onsdag...

 

Noen som har litt magisk fødestøv el.l. der ute kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde veldig god effekt av akupunktur.

 

Jeg fikk modnings og riestimulerende akupunktur samtidig og lå hele natta etter med maserier. Hadde regelmessige kynnere/maserier hvert 10. min i timesvis.

 

Gikk og fikk en runde til og jordmor sjekket meg, da hadde jeg 3 cm åpning og var helt moden. Enda en natt med masse maserier og da jeg kom på sykehuset dagen etter var jeg helt avflatet med åpning så de bare kunne ta vannet. Riene kom og jeg slapp igangsetting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått akupunktur de siste 7 ukene og skal faktisk på min siste time idag. Håper det kan få i gang litt effektive rier. Hadde masse modningsrier etter sist runde, så er absolutt lov å håpe!

 

Ble forøvrig sjekket for åpning på lørdag og da var det helt lukket, men litt mykt. Ikke mye action med andre ord. Men det kan jo skje fort når det først skjer.. Er bare så lei av at "alle" føder, mens vi fremdeles går og venter....og venter og venter og venter. Men snart MÅ jo noe skje :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som har virka på meg er å ta på fint undertøy og gå å legga meg , funker bare når mannen er heima da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkars deg, jeg forstår godt at du er lei!

 

Jeg har født to ganger før tiden og begge fødsler begynte etter jeg spiste feit (ekkel) mat. Første gangen var jeg på McDonald og så begynte riene rett etterpå ( 10 dager før termin). Andre gangen var jeg så lei og følte jeg bare måtte ha denne ungen ut så jeg tvang min mann å kjøre å hente McDonald mat til meg seint en kveld. Når jeg hadde fått maten og akkurat skulle ta første biten gitt vannet. Jeg spiste opp maten og riene begynte et par timer etterpå.

 

Sikkert helt tilfeldig men jeg har litt troen på det:) Spiser jo aldri på Mc Donald ellers så kroppen fkk vel et sjokk!

 

Masse lykke til. Ikke lenge før babyen er ute nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd med fint undertøy jeg da, men har en villig mann. Dessverre er han ingen magiker (når det kommer til å sette igang fødsler)..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kunne sikkert trykka i meg en burger om det hjalp, men er en time til nærmeste mcdonalds :P

Men kan det stemme at rømmegrøt kan ha samme effekten? Litt enklere å oppdrive det her på landet hvertfall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en søndag og vi hadde masse aktiviteter

først båttur

på kjøretur og spiste middag(ikke mc donalsds)

så gikk tur i skogen

om kvelden kl 9 gikk vannet

det var sommer da

 

men det stemmer ikke helt med meg fordi vannet gikk men riene ikke begynt, men så måtte de sette i gang fordi det var fare for infeksjøn...

 

på turen i skogen traff en betjent ektepar som sa at de måtte kjøre

en hompete vei for de skulle begynne med dei

 

så vær aktiv da!

lykke til

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste en pakke kanel uten virkning, hehe ;)

 

Mitt beste tips... kos med mannen, det gjorde susen for å få i gang sist fødsel for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd damer, men jeg ønsker (dessverre) ikke hjelp lenger.

Mannen kom hjem tidlig fra jobb i dag og nå ligger han rett ut, spyr og har 39 i feber... Så da er det igrunn like greit at vi avventer noen dager til med dette føde greiene tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...