*julybirth* Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 tusen takk for du svarte meg på runene:) lure som sagt på om resten av graviditeten og fødselen vil gå bra ? kjønn? vil kansje ikke si så mye mer.. f 05 08 77
zassy☆ Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Hei, ja jeg skal se på deg så fort jeg får tid en av dagene nå
zassy☆ Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Hei igjen. Så vanskelig det var å se kjønn på deg da! Men jeg endte på gutt, vet du hva du venter? Fikk ellers opp kjempebra kort på deg, så tror videre graviditet og fødsel vil gå kjempebra! Mye kjærlighet rundt deg, du og kjæresten? Virkelig mye lykke og glede i vente, ble helt glad av å se på deg! Kanskje mannen din overrasker deg med noe i disse dager? Fikk opp romantikk og kos rundt deg. Lykke til videre
*julybirth* Skrevet 7. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2011 Hei og tusen tusen hjertelig takk!! har fått beskjed om mest sannsynlig gutt ja skal på en ny ultra om 3 uker, kan liksom ikke helt tro at det er gutt hehe. så godt å høre om fødsel og resten av gravidditet:) håper det stemmer mye kjærlighet her i gården ja, måtte smile når jeg leste det hehe **** samboer som gir meg sommerfugler i magen hver eneste dag :) hvordan går det med deg da ?
zassy☆ Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 Så herlig da! Jo går greit med meg, kvalmen er over og dagene er fine Har til og med begynt å trene igjen så det føles veldig godt! Håper det fortsetter sånn en stund Skal på ultralyd neste uke, spennende Ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå