Julymom2015 Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Til alle dere som er stressa å lei dere pga. SA/MA, at ting tar så lang tid ! Jeg har nå vært borte fra BIM i noen dager. Dette pga. jeg har følt meg så deppa i lysten på å bli gravid igjen ! Etter jeg slutta å henge her inne, så har jeg rett å slett blitt mer glad, fått gjort andre ting, å rett å slett ikke testa en eneste EL-test eller G-test, noe jeg kommer til å fortsette med ! Det er nå 30 dager siden TR skulle komt sist, 54 dager siden sist TR, og 25 dager siden SA en.. Jeg har satt meg mål i livet nå som å jobbe fremover mot lappen, å i allefall begynne på en utdanning, om jeg blir gravid underveis, det får jeg heller ta da.. er ikke krise, men er heller ikke noe jeg skal jobbe meg ihjel for å klare, skjer det, så skjer det ! Jeg og min kjære har sagt fra oss budet vårt, så nå blir det heller ikke noe hus, noe jeg egentlig synes er greit, for da kan vi bruke mer penger i sommer, vi har jo en utmerket plass å bo på enn så lenge, plass har vi også, vi bare orker ikke å flytte i et nabolag der jeg ikke går sammen med naboene, som jeg kjenner fra før, for jeg vet at forholdet ryker dersom vi flytter dit pga. det presset det er der, og oppførselen til de som bor der ! Noe jeg og min kjære ikke har ønske om ! Jeg vil med dette takke for meg, å dere andre som sliter, ta tiden til hjelp, flytt ut fra her å fokuser på livet og ikke en verden på nettet, for ting tar tid ved å være her inne, å etter min erfaring er det mulig å bli deprimert av , noe som ikke er bra for noen ! Jeg vender kansje tilbake når vi har fått klaff igjen, da muligens ved 2.Tri Ellers, til dere som ikke trekker dere ut herfra, lykke til videre !! GOD klem fra meg
Silja81 Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Hei Blondiee! Det du skriver høres veldig fornuftig ut! Lykke til med lappen og utdannelse! Ses i 2.trimester
Carina har to små gull Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Må bare si meg enig Jeg hang her i 1,5 år. I fjor sommer fant jeg ut at jeg måtte ha pause. Slutta å være her inne i et par mnd og jaggu meg ble jeg ikke gravid den mnd. Fokuserte overhodet ikke på å bli gravid. Levde bare livet og tenkte ikke på el. Tanken på graviditet kom ikke før jeg begynte å tenke på at jeg skulle ha hatt tanta. Nå har jeg 2 uker igjen til termin. Alle har bare sunt av å slappe litt av, tro meg jeg vet det ikke er lett :/
Kristin-87 Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Er nok sunt å ta pauser herfra i tid og stunder ja Eg har gjort det flere ganger og virkelig stresset ned, men ingenting hjelper er heldigvis under utredning no (begge to) så håper det hjelper litt
Julymom2015 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2011 Jeg er helt "frisk", så hos meg er det bare stress. Så meningen mitt er at denne siden her er "farlig".. hvis dere skjønner ? Man blir stressa, å tenker bare at nå skal man bli gravid blablabla.. Men ja, jeg skal i hvertfall ikke henge her lenger
Spire2013??? <3 Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Hei Blondiee. Du har så rett og jeg har vurdert det samme. Blir alt for mye tenking og grubling når man sitte på nettet å leser. Skal vurdere det stekt. God klem til deg og lykke til
SmashingMummy Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Så sant så sant. Alt med måte, men man kan fort bli veldig hekta her inne med så mange likesinnede. For min del var jeg veldig mye her inne før og ettter at lillemor ble født, med masse spørsmål, følelser og alt. Nesten litt skummelt hvor avhengighetsdannende det var. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå