Judy Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Hei, Jeg er litt i villredet ang kroppen min å er ute etter så mange svar jeg kan finne Jeg lurer litt på graviditet, er jeg det nå? eventuelt når? kroppen min oppfører seg ikke som den burde.. Håper du har tid og lyst 011190
HOPE08 Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 HEISANN <3 jeg får opp at du skal ta deg en test <3 Men kjære deg jeg håper jeg ser rett på deg at du er gravid nå, men hvis du ikke er det nå så må du ta det som en klype salt okay ? vi er ikke 100% sikkre og det hadde vært kjempe fint om du ville gitt meg en tilbake melding hendene mine og hele kroppen min ble varme og jeg ble så glad<3 så jeg får opp en spire på deg nå MASSE lykke til kjære deg <3
Judy Skrevet 3. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2011 Ja, det forstår jeg veldig godt. Så spennende! skal ta en test i morgen, så skal jeg gi tilbakemelding ) Kunne du sett sånn generelt på meg når du har mulighet? Tusentusen takk
HOPE08 Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Jeg får opp at du er veldig forvirret og ubeslutsom for du føler at du ikke har nokk å gå på. men jeg får opp også at du må fortsette å studere og komme deg videre så får du den infoen og den veiledningen du trenger for å oppnå målet ditt. jeg får også opp at du tenker mye på noe som har sjedd deg tidligere som ikke har vært så lett for deg. men slapp av det ligger bak deg nå og se fremover og konsentrer deg om hvordan du vil ha livet ditt fremover. nyt tiden med familien din og alle du elsker og ikke minst deg selv. lykke til videre kjære deg og tenk positivt <3
Judy Skrevet 3. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2011 Det stemte helt vanvittg bra! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå