Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt? Ang. underlivet mitt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan kjenne en stor klump til venstre inne i kjeden min. Kjenner ikke det på høyre side. Så at det kom litt blodig slim på fingeren min, så jeg fant noen q-tipser og tok de inn på den plassen og da kom den ut blodig. Fører jeg den opp rett frem eller til høyre kommer det ikke noe blod? Noen som vet hva dette kan være? Skal sies at jeg venter mensen hvert øyeblikk, men synes likevel at det var litt rart. Har liksom aldri merket noen klump der før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt kvise i underlivet en gang. da kommer det blod, men mye gørr og.

 

men inne i selve kjeden hørtes slikt skummelt ut, jeg ville ha snakket med legen i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke på størrelse med en kvise, dekket liksom hele veggen der inne. Andre siden er glatt og myk. Er vel meningen de skal være like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg ville ha sjekket med lege.

 

angret på at jeg ikke gikk til legen med kvisa da jeg hadde den, fikk en grusom betennelse i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noe som het noe ala "bartelonitt", husker nok litt feil ang navnet.. Da var det til slutt en kjempestor betent kjertel så jeg ikke kunne gå, og jeg måtte legges inn og åpne den i narkose. Da vrenger de hele og syr igjen, men ikke helt. Det er nemlig de kjertlene som skal utløse "fukt"slik at du feks blir våt i forbindelse med sex.. Men nå fikk jeg den fjernet veldig sent, det var kun på slutten det ble så sinnsykt vondt.

Så bare bestill time hos en gynekolog!

 

Og dette var ikke farlig! :)

 

Men, det kan komme igjen, jeg kjenner at jeg har litt kul igjen nå, men ingen stor plage.

Fant en link; Bartholin's Gland Cyst:

 

http://familydoctor.org/online/famdocen/home/women/reproductive/gynecologic/235.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...