Gå til innhold

I dag har jeg snakket med PRINS HARRY <3


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tro det eller ei ;)

 

Og du herlige tid hvor fantastisk vakker han er!

 

Starstruck! Big time!|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakket med Diana jeg da! hun sa hun likte ikke helt at sønnen hennes pratet med en tøyte fra norge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ingenting på. Diana hadde likt meg :D Det er jeg sikker på. Tror iallefall sønnen hennes gjorde det ;) Men så var jeg så høflig og søt jeg bare klarte.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du også truffet han?

Han var ikke lik bildene jeg har sett av han. Ble meget (positivt) overrasket :) Hunk! Nammenam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig mye, men nokk for mine nerver :)

Spurte om jeg fikk ta bilde av han/oss også forklarte han at han ikke kunne det desverre. Så spurte jeg om han trides her i høye nord og han sa han syntes naturen bar fantastisk osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahha LØK! Diana SA FAKTISK DT! og lurte på hvorfor du hadde så utrolig høye tanker om deg selv... og kunne ikke ta bildet?dagens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Sa faktisk det?

 

Nei han kunne ikke det fordi vi var inne på en butikk og erfaring tilsa at stilte vi oss opp så kom det 15 til med det samme. Og da kunne han ikke si nei til dem og ja til meg. Skjønner det jo godt da. Er sikkert 500 som spør han daglig.. Men once in a lifetime, tenkte nå jeg, så måtte spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er forsåvidt meeeget fornøyd med å vite at jeg har snakket med han. For vi ble stående en stund. Bare synd jeg ikke kunne legge ut bilde på fb etterpå ;) Hadde vært kult da. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det faktisk ikke er lov med mindre de deltar på noe slags "arrangement". Slik er det hvertfall for Kong Harald. En venn av meg jobbet på båten hans, og HMK var visstnok veldig omgjengelig og hyggelig. De ble godt kjent med han underveis, men fikk likevel ikke lov å ta bilde med han.

 

GØY for deg at du har truffet han da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis dere brukte god tid på å¨prate synes jeg det er meget merkverdig at han ikke hadde tid til et bilde:P om unskyldningen hans var at det ville strømme 500 andre til..merkelig det ikke gjorde det mens dere stod å pratet sååå lenge.. ditt TROLL!

diana kan vel være død, men jeg kan prate med henne likevel!

 

jeg er ARI BEHN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leste også at i England er det ikke lov å bruke bilder av dem til noe uten tillatelse. Så det var nok en blanding.

 

Men fornøyd alikevell.. Selv hvor fjortis det var av meg å spørre. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro hva du vil. Misunneli er du :) D var en syk opplevelse jeg aldri blir å glemme, med eller uten bilde-bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm, nå lurer jeg jo på hvem du er da (HI), vi flytta fra Svalbard sommeren 2010, å siden du henger her inne så har du nok unger å da vet jeg nok hvem du er, nysgjerrig som bare det her jeg sitter :-)

 

Men ei av mine facebook venninner har lagt ut bilde av seg å prins Harry, hadde tatt det utfor kroa (med gamle huset vårt i bakgrunnen, savne)! Men kan jo være at det ikke var så mye folk rundt han der, sånn at det var litt lettere å få sneket seg til å ta et bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da kjenner du nok meg. Jeg tror jeg vet hvem du er siden du sier du bodde i nærheten av kroa ;-)

 

Og sånn btw (litt sladder) har jeg hørt at fb-venninna di og Harry hook'a opp på fredag ;-) Mulig hun dermed har hatt mange sjanser til snikfotografering... Hihu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hadde jo vært kult det da hvis det blir noe mer liksom, da kan jeg "skryte" av at jeg faktisk har jobba med "dama" til prins Harry, hehe :-)

 

Men nå lurer jeg jo enda mer på hvem du er, gi meg noen hint da, hvilken retning bor du i, ned mot unis, opp mot gruvedalen, eller i området der jeg bodde?? hvor mangen unger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...