Gå til innhold

Jeg har falt for dette navnet til lillebror:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, har du planlagt hans fremtidige yrke allerede? Høres ut som en som jobber med blomster og hage. Eller fluor.

 

Nei, det var grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt min smak, men om etternavnet passer og står i stil med fornavnet så kan det funke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en HOMO. Ikke at det er noe galt i det. Men du kan ikke kalle en gutt for florian... huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker det navnet!!!

Men fikk ikke kalle guttene våre det for sambo... Han la inn veto....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttales det med o eller som å?

Jeg synes ikke det er så dumt jeg. Spennende, og jeg ser for meg en kjekk gutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter storebror/storesøster da? Det bør jo også være noe pent og spennende. Det må i allefall ikke bli for ulikt. Som Sylvester Stallone. Hans bror heter Frank. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei nei nei nei nei! Nei! NEI, væææær så snill! Ikke utsett barnet ditt for dette. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en hyggelig italiener ved navnet Florian. Han har lyse englekrøller som henger nesten til skuldrene og nøttebrune øyne og er alldeles skjønn, så jeg må jo bare like navnet jeg også.

 

Men navnet er nok litt for femi hvis du bor utenfor de større byene her til lands ... jeg tror liksom ikke bygdenorge er klart for så kontinentale navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en hest som heter det;)

Samme med de som kaller barna Taimi eller Tyra... Er hundenavn i mine ører;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine ører hører det sammen med navn som Julian og Mattheo - fine navn i latinske land, men nokså merkelig å bruke i Norge med mindre du selv har latinske aner. Florian Nilsen, Julian Olsen, Mattheo Jensen - det skurrer for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...