Gå til innhold

Strever sånn med å være stemor!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg traff en flott mann for ett år siden og vi flyttet sammen etter 10 mnd. Han har et barn på 3 år som er hos han annenhver uke. Jeg holder på å bli godt kjent med barnet, og jeg merker at h#n har tillit til meg.

 

MEN jeg har litt problemer med å "holde igjen". All informasjon om henting/bringing og andre beskjeder går mellom biomor og pappan. Men jeg er flere ganger i uken alene med barnet og føler at jeg blir holdt litt utenfor. Tørr ikke si noe om dette til hverken samboeren min eller mora til barnet, Er redd spes. biomor ikke vil ta det så bra.

 

Ble litt rotete dette, men....jeg mener overhodet ikke at jeg skal bli en ny mamma for dette barnet. Det har hun allerede! Men hva når det blir fotballtreninger, turn+++ Jeg vil gjerne delta og hvite hva som foregår i livet til barnet like mye som mannen min.

 

Dere mødre, hjelp meg! Hvordan skal jeg gripe fatt i dette? Bare la det ligge eller ta det opp?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forhold deg kun til din mann, og til barnet. Spør om barnet, vi interesse, spør om du kan være med p turnavslutning etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ofte er alene med barnet så burde du være informert om skolearbeid, aktiviteter, bursdager ol. slik at du kan følge opp barnet når far ikke er hjemme.

 

Jeg ville tatt det opp med samboer. Det er til barnets beste at alle som er innvolvert i hennes liv er oppdatert på hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...