Gå til innhold

Utro??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

dette er bare noen TANKER jeg har.. Jeg er sammen med en fyr som jeg har hus med, men tingen er det at vihar vært inn og ut å tatt prøver, og det viser seg at han ikke kan gjøre meg gravid. Jeg har derimot vært gravid for 3,5 år siden med en jeg var sammen med da. Vi krangler ofte om dette, siden jeg hele tiden har villet ha barn, etter aborten med xen for 3,5 år siden.. Men samboeren kan ikke få barn, og eneste utvei er IVF. Og han sier at da er det JEG som må betale siden jeg vil ha barn. Han er ikke noe spes intr. Det er heller ikke xen.

Tankene mine er som følger: Jeg er sammen med min nåværende siden vi har hus sammen, og han er min beste venn.. Jeg stikker til xen, og HVIS han gjør meg gravid, så sier jeg rett ut at jeg har vært utro, og at jeg er gravid med en annen sitt barn, og lever livet som aleinemor. Eller skal jeg virkelig bruke 20.000 for at samboeren har dårlig sæd? Betale så mye fra egen lomme på noe han ikke er spes keen på, og man vet ikke hundre prosent sikkert? Da kan jeg jo heller være aleinemor og bruke de 20 000 på ungen istedefor?? er mange tanker..

Hva ville dere gjort???

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Nå er det viktig for deg å få barn og samboeren din ønsker ikke barn. Det er en konflikt som ikke lar seg ordne dere imellom, jeg ville valgt å selge huset og flytte hver til sitt.

Jeg ville heller ikke satset på å bli alenemor, jeg ville gitt barnet en sjans til å ha to foreldre som er sammen og har det godt. Slik det er nå kan jeg ikke se annen løsning enn at dere bryter opp og du finner en som ønsker det samme som deg i livet.

Håper at det ordner seg for deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...