Gå til innhold

Noen som kan se om dere får opp når jeg kommer til å føde og hvordan den blir?? Vær så snill! :)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har termin 25. April og håper noen har lyst å prøve å se når fødselen starter ? Hadde vært artig å sett om noen fikk opp noe ang. hvordan fødselen blir også :)

Min fødselsdato er 22.06.84

Med håpefull hilsen fra meg :)

Fortsetter under...

Tusen takk for svar!! :) Det betyr mye.

Jeg lurer fordi jeg lever i håpet om å slippe en slik fødsel jeg hadde sist. Ble da satt i gang 14 dager over termin og hadde en temmelig fæl opplevelse.

Tar gjerne i mot fler svar om flere ser noe :)

får opp at noen dager over tiden må du gå, men den vil begynne av seg selv :) rundt en 8-12 timer fra første rie til slutt :) er det gutt du venter?

Annonse

Det sies det er ei lita jente :) Har vært på sykehuset til samtaler med lege pga fødselsangst som jeg fikk etter forrige fødsel, så begynner å bli litt spent. Skal heldigvis på minst en samtale til før jeg skal til pers, og er blitt lovet at jeg skal slippe å gå mer enn ca en uke over denne gang, men håper jo i det lengste at jeg skal slippe å settes i gang denne gangen :)

ok, fikk opp sterkt gutt på deg men svakt jente, så trodde du hadde en jente fra før av og ventet gutt :P masse lykke til iallefall :D

Takk for det :) Har en gutt fra før da. Kanskje det er han du merker :) Ble tidligere i svangerskapet også spådd gutt av et par stk her inne, ei mente til og med det samme som du sier, svakt jente, men fikk opp gutt. Kanskje det er jordmora og legen som har feil? ;)

Tusen takk for svar!

Tar gjerne imot flere svar og jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...