Gå til innhold

Pedofile kvinner..?

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med pedofile kvinner? Feks vært utsatt for misbruk fra pedofile kvinner, eller har venninner som har blitt det, ect..??

Jeg er fast leser av bladet "Hjemmet", og leser alltid historier fra virkeligheten. I det nyeste bladet er der en historie om ei jente som vokste opp som enebarn, med ikke "bare" en pedofil far, men også en pedofil mor!!! De brukte å beordre henne inn på soverommet. Hun måtte kle seg naken, legge seg mellom dere, og de gjorde alle slags vemmelige ting mot henne! Sin egen datter!! Til alle andre fortalte foreldrene at jenta hadde en skremmende vill fantasi, derfor ble hun heller ikke trodd da hun en dag åpnet seg for helsesøster på skolen, 10 år gammel. Tragisk!! Misbruket stoppet da hun var 13 og fikk mensen. Hun selv, som i dag er godt voksen med egne barn og barnebarn, har funnet ut i ettertid at misbruket stoppet der, for å hindre en evt gravididtet. Noe som må ha betydd at pappaen hennes faktisk har voldtatt henne mens moren lå ved siden av og gjerne var med!!! Hennes mor var utad en svært oppegående kvinne, som jobbet med vanskeligstilte barn(!). Mens innenfor sine fire vegger ødela hun sin egen datter. EKKELT å tenke på at slike kvinner, og menn finnes overalt!

Fy faen!!! Kan ikke huske sist jeg ble så KVALM av å lese noe!!

Helt ærlig tenker jeg aldri over at pedofile kvinner finnes! Og har personlig aldri hørt noen fortelle å ha blitt sexuelt misbrukt av ei mor, tante, kvinner generelt.

Er det noen som vet hvor vanlig/ikke vanlig det er med kvinnelige overgripere??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143100640-pedofile-kvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man holder gjerne kjeft om overgrep utført av mor, ettersom mor er "hellig".

Min farmor klådde på meg. Før det klådde hun på sine seks barn da de var små. Detaljene kan vi drite i, det er såpass ille at jeg orker bare ikke.

Overgrep av mor/bestemor er ikke fullt så vanlig, men selvfølgleig skjer det. Det viser seg at slike overgrep er vanskeligere for barnet å bearbeide og barn som har blitt utsatt for overgrep fra en kvinne har større traumer enn barn som har blitt utsatt for overgrep av menn. Kvinners overgrep er ofte mer omfattende, er i større skalaer, strekker seg over flere år osv.

Jeg benekter ikke at det finnes pedofile kvinner, det er kalrt at det gjør det, det er allmenn kjent. Det er heller ingen tvil om at den type overgrep kan være enda verre enn når det er menn, pga relasjonen man har til særlig sin mor.

MEN du må ikke tro på de historiene som står i Ukeblad og Hjemmet, de er neppe alltid like sanne, folk dikter opp historier i fleng for å få den femhundringsen eller hva det nå er de betaler for dette akkurat nå.

Annonse

Hvorfor i all verden blir du mer kvalm av en kvinnelig overgriper enn en mannlig???

I den grad den ene er verre enn den andre så ville jeg nok syntes det var verre å bli utsatt for overgrep av en mann enn av en kvinne.

Men ærlig talt, et overgrep er et overgrep, man skiller da ikke på kjønn i så alvorlige saker.

Jeg har den mening at det er like mange kvinnelige pedofile som mannelige pedofile.

Alle mødre tar av naturlige grunner på barna sine, av helt uskyldige årsaker, så om en mor er pedofil trenger det ikke nødvendigvis bli oppdaget så langt hun ikke gjør noe unormalt. I motsetning til hos en mann er det ingen synlige tegn til opphisselse hos kvinner.

Skummel tanke, ekkel tanke, men jeg tror det uansett.

De færreste pedofile begår overgrep, i de tilfellene den pedofile ikke nærer denne tiltrekkningen eller handler på grunn av den kan man kanskje kalle det en sykdom de selv er uskyldige i? Dette er jo noe folk går til psykolog for, de vil bli "friske" igjen og ikke ha den unaturlige tiltrekkningen til barn.

For hvem VIL bli tent på barn?

I lik linje med at jeg tviler på at noen ønsker å tenne på trær, lik osv

I en perfekt verden ville dette aldri vært tema, men dette er ingen perfekt verden.

Pedofili er ingen sykdom. Det er en legning, som (som du også sier) noen oppsøker hjelp til for å endre. Men de færreste oppsøker hjelp, for de er for redde pga samfunnets hat. I tillegg er det veldig lite behandlingstilbud for pedofile i Norge. Det er skammelig.

Jeg kjenner en godt voksen mann som føler tiltrekkning til jenter på rundt 15.

Han går til psykolog for dette, og har aldri handlet på denne tiltrekkningen. Men det er samtidig noe veldig få vet, og det skjønner jeg godt for de færreste ville nok godtatt å ha en pedofil venn/kollega/nabo.

jeg har vokst opp med han og har aldri bekymret meg for å ha han i nærheten av mine barn. Han er en god mann, men han har denne tiltrekkingen som han prøver å gjøre noe med

Annonse

Enig med deg, 09.25. Er så mange som misforstår hva å være pedofil betyr. Det betyr en seksuell tenning på prepubertale barn. Det finnes et eget navn på de som tenner nesten utelukkende på barn/ungdom som er under puberteten. Det som er feil med å henvise til den seksuelle lavalder, er at da blir pedofile ulikt fra land til land siden det i enkelte land er en seksuell lavalder på 13 andre land 18. Enkelte stater i USA er det til og med grense på 21 år. Og man ville vel ikke kalt en 25åring som tenner på en 20åring pedofil, ville man vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...