Gå til innhold

idag var barnedåp...

Anbefalte innlegg

... men ikke til lillegutt. men til halvsøster in bf's hjemmeby.

Kona, som han forlovde og giftet seg med da jeg var 5 måneder på vei, og hans familie vet ikke noe om oss. Han var veldig imot babyen men jeg klarte ikke å gjennomføre det vi hadde vært "enig" om. Lillegutt er snart to og bare herlig. Jeg elsker han mer enn alt annet på jorden.

Jeg har en bra jobb og vi klarer oss fint. Jeg har ikke ført opp noen barnefar og klarer meg uten penger fra Nav eller noe.

Bf har sett lillegutt to ganger i ca 20 min da han var 5 mnd. Ikke siden.

Av og til ringer han til meg. Jeg ringer han aldri.

Fredag ble lillegutten syk i barnehagen og etter snart 3 døgn med å tørke oppkast, trøste, bære, synge og klesvask holder jeg på å bli gal. Jeg har bare en veldig gammel mor ingen familie ellers.

At det er kjempestor barnedåp med stor fest hof bf, mengde gaver og hele familien tilstede føles jævelig i dag.

Få høre noen liten hilsen fra dere der ute fordi akkurat nå føler jeg meg veldig sliten og alene og deppa.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143100424-idag-var-barned%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler virkelig med deg hi. All trøst jeg kan gi er jo at det vil bli bedre igjen :)

Bf her har giftet seg og venter tvillinger med sin kone og må ærlig inrømme at det ikke er gøy å tenke på. Ikke fordi jeg vil ha han men fordi jeg vet han vil stille opp for disse barna og det gjør han ikke for mitt.

Å være alenemor med syke barn er en prøvelse men gud for en lykke når alle er friske :)

Stor klem sendes deg HI :)

Du kan bla :

Kontakt barneversntj å hør om du kan få avlastningshjem til gutten,slik at du kan ha litt voksenkontakt,og han litt forandring,og utvidet voksen kontakt.

Eller du kan sette inn en annonse i avisa,hvor du forteller om deg og gutten,og ønsker utvidet familie til gutten...som besteforeldre,tanter,onkler.

leste om det i en avis,en alenemor me gutt på 2,uten familie i nærheten,ønsket besteforeldre til gutten...plutselig var de ikke alene lenger,men hadde besteforeldre,søskenbarn,tanter og onkler.og de var me i selskaper og høytider,ingen forskjellsbehandling ve gaver ol.

Jeg synes du skal være stolt av deg selv, og tenke på at du faktiskt har båret frem, og oppfostret et barn! Og tenk at du klarer det helt selvstendig, uten å være avhengig av noen andre.

Det er tøft i perioder, men man må ha det tøft noen ganger for å oppleve hvor deilig det er når man har det bra!

Stå på, du er flink!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...