nonstop79 Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Vi har fått barnehageplass fra august, men må begynne å jobbe igjen i midten av mai. Bor i området åsane-bergen. Noen som vet hvordan man evt kan finne en dagmamma? og hvor mye koster noe sånt? Blir jo bare en liten periode på 1,5 til 2 mnd da. Eg får ikke feriepenger i år, så mange mnd uten lønn på en av oss, kan bli litt for heftig for oss desverre, sjøl om eg helst ville vert hjemme med han selv. Litt skeptisk til å bare levere han til fremmede og da men.. han blir 1 år i slutten av mai
nonstop79 Skrevet 5. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 5. april 2011 dytter litt på denne eg... er noen dagmamma eller vet om noen, gi meg gjerne en lyd så kan dere få vite mer..
Tabitha Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Hvis du befinner deg på Din Baby vises et underforum som heter "Vest; Dagmamma ledig?" (dette underforumet vises ikke om man er på Barn i magen). Trolig finnes det også ei side på Facebook, eller du må ganske enkelt google dagmamma Bergen eller dagmamma Åsane. Lykke til!
nonstop79 Skrevet 5. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2011 Takk for svar.. Har lagt inn ett innlegg på dagmamma ledig forumet, har også allerede googlet, uten særlig hell... Men vi får bare prøve videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå