Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #1 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg flyttet fra Trondelag Januar 2010, og fikk bortoboerstipend for å gå på skole på Østlandet. Samtidig ble det skrevet lærekontakt med bedriften jeg skal jobbe i til Januar 2013. Bedriftene og skolene har nære samarbeid og jeg var utplassert i min bedrift som lærlig deler av det skoleåret. De delene av skoleåret leide jeg et rom hos en privat familie, da det var et stykke unna skolen der jeg bodde på internat. Jeg fikk meg kjæreste sommer 2010 som bodde i nær lærebedriften min. Så i Desember 2010 når jeg var ferdig med skole og skulle jobbe 100% på lærebedriften min flyttet jeg til henne, og avsluttet leieforholdet hos den private familien. Vi skal bli foreldre i September. Så da er spørsmålet mitt.. Får jeg beholde borteboerstipendet mitt? eller er dette nå mitt nye hjem? Borteboerstipendet er det eneste som gjør at jeg har råd til å studere i det hele tatt, ellers så må jeg flytte hjem til mamma i trøndelag, min kjæreste kan ikke fø på meg.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143100186-l%C3%A6rling-borteboerstipend-har-n%C3%A5-f%C3%A5tt-samboer-og-jeg-skal-bli-pappa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå