Gå til innhold

Er disse skoene helt kjerring eller kan jeg gå med dem?


Gjest overlord

Anbefalte innlegg

Gjest overlord

http://www.gaborshoes.co.uk/womens-c1/shoes-c2/gabor-hertha-ii-04443-casual-shoe-p928

 

Skal på storbyweekend og vil helst ikke gå med joggesko, fikk låne disse av min mor da jeg selv ikke eier sko som er gode å gå med (med unntak av nettopp joggesko). De jeg har lånt har litt smalere hæl og en blomst på hver side istedenfor den sømmen, men ellers er de like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjærringsko så det holder. Men om de er gode å gå i og funker til sitt formål: "Storbyferie uten gnagsår og hovne føtter" så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke joggesko? Tror ikke de der kjennes så behagelige etter en dags trasking, og da er vel litt av vitsen borte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overlord

Huff, det var ikke bra:) Skal se en gang til om jeg kan finne akkurat det paret jeg har lånt, syns de så litt bedre ut.

 

*ro, ro*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å være frekk (men du spurte jo, så) de så litt kjærringaktig ut.. Hehe.. Ville nok gått for joggeskoene da, med mindre de er kjempeslitt og skitne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig å kjøpe seg noen gode sko? Joggesko er heller ikke spesielt smakfullt når man er i utlandet og i storby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"joggesko er ikke smakfullt i utlandet"....he he he jasså.

 

Gå for de kuleste joggeskoene du har! :) Så kjøper du deg minst 2 nye par når du er på tur. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overlord

Finner ikke noen som ligner på de jeg har lånt. Ser på dem nå, og ser at de har en mer usymmetrisk hæl enn de på linken, de er også "rynket" i skinnet fremme på foten, og så har de som sagt en slags blomst på hver side. De er faktisk svært mye penere enn de på linken;)

 

Jeg skal pakke minst mulig for å få plass til mest mulig hjem igjen:) Skal derfor bare ha et par sko og en jakke (planlegger å kjøpe nye sko). Jakken jeg skal ha er en lett pen vårjakke, som jeg ikke syns det går an å bruke joggesko til.

 

Lurte på å kjøpe meg et par Camper-sko. De er jo gode å gå i og litt fine? Mamma hadde et par av de også som jeg kunne låne, men de hadde litt for høy hæl.

 

Vis meg en link til hva dere syns er pene sko som er gode å gå i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerringsko, sorry! hadde heller gått med joggesko! Det må da ikke være NIKE air for å være gode sko? Hva med noe a la le coque sportif som er mer fritidssko?

Hvis du er rundt 50 er de jo ikke så verst da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overlord

Har et par av de, og syns sålen er for tynn. Gabor-skoene har så god demping. Hjelp, jeg er blitt kjerring:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camper skoene i den siste linken din er mye mindre kjerring enn skoene i den første linken.

Det viktigste på storbyferie er gode sko, pass på og gå de ordentlig ut før du drar da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...