Gå til innhold

Angrer dere på noe i ettertid fra bryllupet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske jeg hadde valgt en kjole som var litt mer spesiell.. og at vi hadde hatt en proff toastmaster. Toastmasteren var litt tam.. Kjolen min var fin den, med fint mønster på overdelen men det kom dessverre ikke så godt frem på bildene.. der ser den mer ensfarget og enkel ut. Angrer litt på at jeg ikke valgte en litt mer "prinsesse kjole".

 

Giftet oss i 2007 og smaken forandrer seg jo gjerne litt også etterhvert som tiden går og en blir litt eldre..

 

Irriterende å irritere seg over sånt i etterrtid, kan jo uansett aldri endre på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angrer på at jeg ikke gikk til frisør og ble stylet/sminket hos en profesjonell. Og på at vi ikke brukte profesjonell fotograf.

Angrer også på at jeg ikke leide den første kjolen jeg falt for, men som mannen syns var for dyr... Alle andre ble liksom nedtur etter den. Angrer faktisk på ganske mye ser jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke angeren plager dere for mye, damer. For meg er denne tråden helt gull. Jeg skal gifte meg neste år, og trenger tips til hva jeg ikke skal gjøre også. Så dere får i hvert fall delt deres visdom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at det ikke ble satt en tidslimit på talene, for enkelte droooo det ut! Gjesp og gjesp..

Og en taler som ikke ble kontrollert av toastmaster, for en katastrofal tale!! Heldigvis er det ikke andre enn oss 2 som husker den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ikke brukte mer tid til å leite etter kjole. Kjolen var perfekt når jeg kjøpte den, men gikk ned en del før bryllupet og med den nye kroppen ville jeg nok passet mange flere fine kjoler.

 

Angrer også på at vi ikke hadde noe fast program på kvelden og ingen til å ta ansvar utover kvelden. Jeg ble litt stresset og følte jeg måtte ha kontroll på det meste fra når vi skulle danse, musikk osv. Skulle gjerne hatt noen til å styre musikken. Skulle også ønske jeg var mer bestemt ovenfor personalet på kjøkkenet og fulgt mine ønsker, ikke hva de mente ville vært best.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angrer på at jeg gikk med på å sy ut overdelen til kjolen... Hun i butikken mente kanskje den satt litt trangt, selv om jeg fint klarte å puste og bevege meg. Hun overbeviste meg om å legge den ut littegrann...og det ble for mye. Overdelen satt ikke fint i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer nesten på alt bortsett fra mannen.. Giftet meg ung og egentlig spontant ( 5mnd "planlegging" ) Ville liksom bare bli ferdig med det, derfor ble bryllupet deretter...

 

Følte foreldrene våre styret det meste og jeg var egentlig veldig glad for det... Nå bare tre år etter ønsker jeg meg et romantisk bryllup, mye mer gjennomført osv.. Tror vi avleger løftene på nytt når jeg blir 30 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg angrer på at jeg hadde håret slik som jeg hadde.

 

giftet oss i 2009,.

 

angrer på at pappa ikke ble bedt.

angrer på at jeg gikk alene opp kirke gulvet,. skulle ønske noen gikk med meg opp,.

 

angrer også på at jeg lot sivgerfar holde tale. den var ganske spårende og stygg mot meg og min mann.

 

jeg angrer også på at jeg ikke ventet med å gifte meg litt. slik at jeg kunne ha hatt begge ungene der. hadde kunn en unge.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle pressisert antrekk bedre i invitasjonen. Tyskere vet ikke hvordan man pynter seg til bryllup i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en perfekt dag med perfekt mann og perfekt fest:) Eneste jeg angrer på er at jeg ikke fikk tatt bilde av meg i brudekjole sammen med mine bestemødre. De hadde dratt da jeg skulle ta bilde sammen med de. Noen måneder etter døde bestemor, og det hadde vært et fint minne å ha bilde av oss sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste jeg "angrer" på var at jeg ikke kjørte klær, sminke og sko til forloveren min dagen før bryllupet, fremfor på selve dagen, for greide å glemme skoa og måtte hjemmom igjen, samt å ha testa ut krølltanga bedre for den var ikke helt god så enden på visa var at jeg nesten kom for seint til vielsen hehe...men rakk det akkurat. Resten var som det skulle være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen småting som gikk galt. B, ryllupskaka ble sående ved en vifte som blåste vekk 1/3 av kaka, organistn kom nesten en time for sent (passet egentlig fint ettersom det gjorde at søsteren min rakk vielsen), noen papirer ble ikke ferdig kopiert og vi rakk aldri brudevalsen, samt litt annet småtteri,men det var en flott dag. Det eneste jeg egentlig angrer på er at jeg ikke jobbet mer med talen min, den kunne vært bedre, og at jeg ikke brukte litt mer tid og penger på å gjøre dagen fin for forloveren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer ikke på noe særlig egentlig, bare et par småting som hårfrisyren min og bordkort/ gaveesker. Det jeg var veldig godt fornøyd med sånn arrangementsmessig var vielsen som ble holdt utendørs i strålende sol, med utsikt over sjøen og vårt gamle, flotte lysthus og hengebjørk som fin ramme rundt det hele, og at vi hadde flinke musikkskoleelever som spilte nydelige stykker klassisk musikk underveis i middagen, istedet for 1464 kjedelige taler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på nesten alt, men ikke på valg av brudgom, heldigvis. Hadde ingen fin bryllupsopplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at vi ikke gjorde en større innsats for å få snakket litt med alle som kom i bryllupet. At vi ikke fikk et virkelig gjennomført "bondebryllup" ift mat og lokale, slik vi hadde tenkt. Og at vi ikke tok skikkelig ansvar for organiseringen av festen selv, slik at foreldrene mine ikke slet seg "helt" ut på det (var nok litt unge, og tok dem litt for gitt)! Men vi hadde en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg ikke hadde profesjonell smikør og jeg angrer på at jeg lot familiene overta for mye av styringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg ikke tok til meg de ønskene min mann hadde for dagen. Jeg var ung og lot mine foreldre styre det meste. På selve dagen følte jeg at alt gikk perfekt, men skjønte fort i dagene etter at den oppfatningen hadde ikke min mann. Etter en lang (og oppklarende) sammtale med han, forstår jeg at han kun gjennomførte for min del. Det er gått så langt at vi ikke har noen bryllupsbilder av oss stående/hengende fremme. Faktisk har vi ingenting femme som kan minner oss om denne dagen. Bryllupet holdt på å bli starten på slutten av forholdet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg ikkje planla hårsveisen bedre, og utfordret frisøren min mer på det, og jeg angrer på at jeg valgte å kjøpe et billig brudeslør i stedet for det fine jeg prøvde på brudebutikken til 1000 kr...

 

Ellers er jeg veldig glad for at jeg overnattet sammen med forloverne mine før bryllupet, og for at jeg spanderte hår og make-up på dem så de kunne være med meg hele tiden før jeg gikk inn i kirken :) Slik ble dagen et venninneminne for livet i tillegg til et minne for livet for mannen min og meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...