Gå til innhold

Noen klarsynte her i dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, skal ta et valg i dag jeg er veldig usikker på. Kunne trengt litt hjelp til å gjøre det riktige. Vet ikke hva klarsynte ser, men kanskje det kan være til hjelp....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Altså, magefølelsen sier meg at det vil bli mange startproblemer...utsettelser osv... Men er redd om jeg takker nei, så gjør jeg noe veldig dumt...

 

meg er hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette gir mening, men:

 

Jeg får et sterkt inntrykk av en sterk og dominerende mannsskikkelse. En som virker klok, bestemt og myndig. Jeg får også inntrykk av sinne, egoisme og frykt. Aner ikke hvordan det kan være relevant i forhold til barnehageplass, men det er det. Du skal passe deg.

 

Dette virket rart på meg, men du kan kanskje gi en tilbakemelding. Er dette borti natta, eller berører jeg noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm jeg kjenner ingen som jobber i denne barnehagen. Den er ikke ferdigstilt enda, tror jeg.

 

Høres ut som faren min den første.. og x'en min den andre haha. Nei, jeg vet sannelig ikke jeg... Har stadig vært i kontakt med han som har med barnehager å gjøre, han råder meg til å si ja, men magen min sier nei. Om det er fordi jeg har dårlig erfaring med nystartede barnehager fra før av eller om det er noen annen grunn er ikke godt å si..

 

Barna har vært igjennom et par tøffe år så at du får opp negative ting er ikke rart..

 

kom gjerne med alt du får opp du.

 

Vurderer å takke nei..og heller håpe på å få plass i en annen barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si noe uten et spørsmål eller en problemstilling, men jeg får inntrykk av styrke og triumf. Om det beskriver deg som person eller en situasjon i livet ditt er vanskelig å vite. Får også inntrykk av plutselige endringer, nye muligheter, et vendepunkt, noe du ikke kan gå tilbake på. Står du foran et avgjørende valg? Jeg tror du er den typen menneske som kan stole på egen dømmekraft. Du er vant til å ta valg og stå for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vær så snille da dere, ikke kupp tråden min <3 er bare litt viktig for meg det her akkurat nå :-) Vanskelig å skulle ta slike valg :-((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan virker han som har med barnehagen å gjøre. Får du noe inntrykk av hva slags mennesketype han er? Passer han til noen av beskrivelsene i sted? Myndig, klok, dominerende? Virker han overbevisende? Prøver han å virke overbevisende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg valgte med hensikt å ikke stille noen spørsmål....

 

Står midt i ett samlivsbrudd, alt har gått "greit" for seg helt til det var snakk om barnefordeling....Vi er TOTALT uenige!

 

Er også veldig usikker på om jeg får beholde leiligheten hvor barna og jeg skal bo.... Vil ikke rykke bort alt under beina på dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker veeeeeldig rolig. Har bare hatt han på tlf. virker som en forsiktig fyr egentlig, veldig hyggelig, men nei ikke dominerende i grunn. Litt vanskelig å si egentlig. Han har hjulpet meg før, skaffet en goood barnehage den gang til barnet mitt.

 

Sier han skal gjøre noe, men så må man mase litt. Men slik er det vel med de fleste...vil tro han har mye å gjøre :-)

 

Men når det skal sies så virker det som om han prøver å overbevise meg om at den nye barnehagen vil bli fin, at jeg bør takke ja. Det var det rådet han kunne gi meg. Utenom det, njeei virker veldig avbalansert han fyren der...

 

Sinne egoisme og frykt...helt ærlig ble jeg litt nysgjerrig på dette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får inntrykk av håp og løfter, fulgt av skuffelse. Har du andre muligheter? Jeg tror du bør utforske disse. Det er noe som ikke virker tillitvekkende i utsiktene dine. Du skal være forsiktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har flere muligheter på flere plan i livet....skulle likt å tatt en prat med deg nå altså! Jeg står midt i et veiskille ser du. Men men.

 

Men tilbake til barnehagen, ja jeg har mulighet til å ha de hjemme til jeg får plass i en annen barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må innrømme at jeg syntes det virket rart selv, ut fra spørsmålet ditt. Men inntrykkene var veldig entydige, og de var truende. En sterk, ambisiøs, dominerende, myndig, klok og overbevisende mann. Ikke en god påvirkning. Får veldig sterkt inntrykk av at det er noe du må passe deg for. Kan det gjelde et annet aspekt ved livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan hende det dreier seg om et annet aspekt av livet. Faren min er en sånn type, kanskej ikke så ambisiøs, men alt det andre. pluss kontrollerende. Men skjønner ikke hvorfor jeg må passe meg for han, eller det han vil... ? Ser du hva det kan dreie seg om?

 

Men det kan kanskje dreie seg om et nytt bekjentskap også eller? i så fall bør jeg passe meg -nei jeg vet rett og slett ikke jeg.

 

og ikke skjønner jeg at du vil hjelpe meg heller haha <3 Men snilt av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får igjen inntrykk av styrke og klokskap. Du skal stole på vurderingene dine. Valget ditt kan føre til store forandringer, men det kan være helt nødvendig. Det er viktig at du står for det du mener og følger det opp. En voldsom omveltning er en påkjennelse for alle. Men kan det kanskje være å foretrekke foran den belastningen som følger av å beholde ting som de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med det dagligdagse å gjøre. Kan det være jobbrelatert? Noe som har med ferdigheter du innehar å gjøre. Noen som utfordrer deg på et felt hvor du normalt står sterkt?

 

Greier ikke helt å få taket på dette. Inntrykket var veldig sterkt og utvetydig, men det er ikke noe i det du oppgir som matcher.

 

Og jeg hjelper mer enn gjerne. Er i ferd med å etablere egen virksomhet. Evnene er der men jeg trenger det jeg kan få av øvelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å finne ut av hva dette kan dreie seg om her.

 

ønsker ikke legge ut om hele meg og livet mitt her inne. Hadde du fått mer info kan det være du ville sett mer. Jeg vet ikke hvordan slikt fungerer.

 

Jeg er usikker på hva jeg gjør, men må bestemme meg til i morgen. jeg får sove på det ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble rotete denne tråden. Siden du sier det dagligdagse så føler jeg mer og mer at det er faren min......................!? Har ikke kontakt med så mange mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du må være uhyre forsiktig når det gjelder et valg du står overfor. Trenger ikke være dette du spør om, med barnehagespørsmålet, men inntrykket kom i forbindelse med dette.

 

Muligens kan det være en person du ledes til gjennom valget av barnehageplass, f.eks. en ansatt i barnehagen, en person du møter sosialt, faren til en av de andre barna kanskje?

 

Jeg synes du skal ta imot tilbudet, hvis du synes det virker bra. Men du skal være på vakt mot ting som følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det handler om faren din. Ihvertfall ikke direkte. Muligens noen som vil minne deg om faren din. Jeg tror det er noen du ikke ennå har møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...