Gå til innhold

Kreative sjeler! trenger noen forslag

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på flere blogger flinke damer som har sånne tøystriper som de syr på det de har sydd, strikket osv. Med type tekst"made by mum" osv (kommer ikke på fler i øyeblikket selvfølgelig).

Jeg synes det er så fint å merke det man har laget, så blir det nesten enda mer unikt.

Det er sikkert sånne navnebånd man kan merke klær med de har bestilt. Hvor bestiller man det?

- og, her kommer hovedpoenget, hva slags tekst kan jeg lage og sy på? Er vanligvis ganske kreativ, men totalt tom for ideer søndag kveld.

Jeg har et barn (jente), strikker ganske mye, syr litt, har mange ting i hodet jeg vil lage som jeg aldri får tid til, jobber med bøker, elsker litteratur og film. Om det kan hjelpe.

Krysser fingre for at noen har en idé!

Fortsetter under...

http://www.minanamnband.se/index.php

Her har jeg bestilt fra, kjempefine. :)

Skal tenke litt, og se om jeg kommer på noen forslag til deg.

Kanskje f.eks. With love from mom, klem til "navnet på jenta di" (På Blafreproduktene står det Nuss til Nora, synes det er så søtt), eller noe i den duren. ;)

Gjest Filifjonka

Jeg har bestilt fra www.sabo.no , og på mine står det ganske enkelt "Håndlaget av (mitt navn)". Jeg syntes det var en grei tekst, for det hender jeg strikker og syr til andre enn ungene også.

Ellers har jeg sett slike med teksten "Farmors lille gull" - kunne jo da byttes ut med "Mammas lille gull".

Ja, lurer på om jeg går for det - Håndlaget av .. , eller Laget av ..

Da passer det jo til ting jeg lager til andre og til annet enn tøy.

Skal sove på det til i morgen og så bestille etter frokost, tenker jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...