<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 gleder meg til jeg kan si at: nå er jeg sååå lei.... nå må h*n komme snart.. snart termin vonde kynnere osv sitter her å leser innlegg fra de andre trimesterene, kunne ønske det var jeg som skrev de innleggende hehe. men den tid kommer, godt å ha noe å glede seg til bare den forbaska tr kunne dukke opp sann at prøvingen kan begynne igjen en liten tankelufter,søndagsdrømmer <3
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2011 får håpe det ikke er lenge til da kan vi tenke tilbake på all stress,mas,tårer,tester,penger og alt vi har gjort for å få til dette
*Miss Flua* Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Ja, tenk så deilig det blir :) Jeg gleder meg spesielt til ord. ul hehe. Se at alt er bra, og eventuelt kjønn Åååå det blir så kos <3 Planlegging, innkjøp av tøy og utstyr..diskusjoner om navn.. hehe. Gleder meg!
Happy87 Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Slenger meg på her for det gleder jeg meg også til. Gleder meg faktisk til å gå på do flere ganger om natta. - Kjenne at kroppen forandrer seg. - Se magen vokse. - Gi mamma og pappa deres første barnebarn. - Kjøpe babytøy - Planlegge og kjøpe inn babyutstyr. ÅÅÅÅÅ, måtte jeg få el snart og at det klaffer da.. (har ikke hatt el/tr på 170dager, men skal begynne på pergo når tr kommer, har tatt provera)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2011 da håper vi på tr med en gang så du kan begynne på pergo og at vi alle får el og 2 streker hehe. -kjenne babyn sparke -se reaksjon på samboer når testen er positiv <3 -morgenkvalme (etter så mye slit skal jeg jaggu klare litt morgenkvalme og ømme bryster) vi har mye flott i vente jenter hehe
Happy87 Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Ja, vi har mye flott i vente:) Hvordan ligger du an nå drømmer <3 <3? Har du fått tr? Jeg venter fortsatt på tr, men har stor tro på at hu kommer i løpet av uka. Kanskje vi får ikm samme uke da? Det hadde vært koselig:) Forresten ikke glem - se ut som en pingvin når man går - få en ny glød (gravide kvinner ser fantastiske ut) - stryke over magen og synge for magen. - Gjemme på hemmeligheten sammen med samboer de første ukene. Blir nok mange lure blikk og nyforelsket følelse da:)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2011 venter og venter på at den skal dukke opp, men vil ikke gi ett tegn en gang på at den er på vei leste at det kan ta opp til 6uker etter man har mistet føre den er tilbake :S Vi kan jo håpe,hadde vært så utrolig koselig å hatt noen i samme situasjon å dele tanker og erfaringer med -strikke i alle farger,tilfelle det blir det ene eller det andre hehe -pynte barnerommet -kjøpe sengetøy,det er jo sååå mye nydelige ting
vår første 19 mnd prøving Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 slenger meg på her jeg også ! Gleder meg også så vanvittig mye Gleder meg til å si til alle de nærmeste nå er jeg gravid ;D - se magen vokse og kjenne liv - kjøpe inn babyutstyr/klær - velge navn ;P - strikke til den lille, har allerede begynt litt på et par rosa lester - pynte barnerommet Men har troa på at nå i April er måneden for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå