myboylollypop Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 når blir det bedre? vi raper og gjør alt 'etter boken', ammet førstemann uten problemer, men nå sliter vi altså med lillegull som sluker mye luft under amming..speseielt på kvelden blir det mye gråting av dette, tips anyone?
enits40 Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Mye luft her også. Har til og med vært hos kiropraktor for sikkerhets skyld, men der fant de ingenting. Blir mye skriking, pressing og promping - særlig er det plagsomt om natta. Kanskje bare ta tida til hjelp?
myboylollypop Skrevet 3. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2011 hei, ja vi har vært hos manuellterapaut og han fant heller ingenting...forventet vel kanskje at dette ville gi seg litt når hun tippet 3mnd, men nei........mye styr, men er ikke klar for å gi opp ammingen likevel...håper på bedre tider snart, får så vondt av henne når det står på!!! lykke til til andre i samme båt
Gulljentene Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Vi var hos både osteopat og kiropraktor, vil ikke si at noen av delene hjalp nevneverdig Hun har nå blitt nesten 4 mnd og driver og strever endel fortsatt. Ikke så ille og så mange timer med illskriking som før hun bikket 3 mnd men fortsatt ganske slitsomt, både for henne og oss. Hun er en luftsluker rett og slett!! Er ofte veldig vanskelig å få henne til å rape også, så da er det vel ikke annet å vente enn endel vondt i magen...
Ella S Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Vi er flere i samme båt ja. :-/ myboylollypop, siden du sier at du ikke er klar for å gi opp ammingen ennå, betyr det at du tror det kommer til å bli bedre når de begynner på fast føde? Vi prøvde litt grøt såvidt her, men hvis det ble noen endring så ble det heller til det verre...
enits40 Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Huff, i natt har jeg knapt sovet. Baby har spist, presset, prompet og skreket. Blir så sliten av sånne netter! Min har begynt med litt grøt, men jeg merker ingen stor forskjell. Gleder meg utrolig til magen blir litt mer robust!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå